Hallo @TheSlayerNL
Als je mobiel klant bent bij T-Mobile dan heeft dat geen invloed op het beschikbaar komen van 1000 MB glasvezel.
De snelheid die nu wordt aangegeven op de postcodecheck is ook de snelheid die je nu kunt nemen met een thuis abonnement.
1000 MB via het glasvezelnetwerk van T-Mobile kan in de toekomst beschikbaar komen voor jouw adres indien er al glasvezel aanwezig is dus check af en toe de postcodecheck
Hallo @TheSlayerNL
Als je mobiel klant bent bij T-Mobile dan heeft dat geen invloed op het beschikbaar komen van 1000 MB glasvezel.
De snelheid die nu wordt aangegeven op de postcodecheck is ook de snelheid die je nu kunt nemen met een thuis abonnement.
1000 MB via het glasvezelnetwerk van T-Mobile kan in de toekomst beschikbaar komen voor jouw adres indien er al glasvezel aanwezig is dus check af en toe de postcodecheck
Hallo @Waqqas
Ik ben Thuis Klant, en ook Mobiel nu, alleen nummer moet nog worden overgezet.
Ik ben bewust van de postcode check, vandaar dat ik dat ook speciek heb genoemd in mijn openings post dat het wel mogelijk is, als je goed had gelezen.
Ik heb inmiddels gezien dat er onderaan de pagina waar ik internet kan wijzigen, er een verwijzing is naar 1000MBit, met de info dat het een ander netwerk is.
Zal daar eens kijken, misschien dat ik er dan zelf wel kan uit komen.
@TheSlayerNL
Oh oke nu snap ik het, kijk eens op de postcodecheck van T-Mobile. Geeft hij nu 1000 MB aan?
In dat geval kan een T-Mobile moderator je overzetten naar het T-Mobile glasvezelnetwerk voor 1000 MB.
btw ik zag volgens de PC check is het hier beschikbaar eerst niet staan, later erbij gezet?
@TheSlayerNL
Oh oke nu snap ik het, kijk eens op de postcodecheck van T-Mobile. Geeft hij nu 1000 MB aan?
In dat geval kan een T-Mobile moderator je overzetten naar het T-Mobile glasvezelnetwerk voor 1000 MB.
btw ik zag volgens de PC check is het hier beschikbaar eerst niet staan, later erbij gezet?
@Waqqas
Dat is vreemd, ik heb mijn opening post niet aangepast, zou dus gewoon erin moeten hebben gestaan.
Wat betreft de optie om over te zetten, ik heb hem nu zelf gevonden en aangevraagd, kan dit eigenlijk wel dicht.
Wel apart, want een paar dagen terug zag ik nergens de “meer informatie” met 1000 MBit vermeld op de pagina waar de internet snelheid gewijzigd kan worden.
@TheSlayerNL
Dat een moderator je kan overzetten was al bekend en er zou ook een optie komen om de migratie zelf vanuit je T-Mobile account te regelen.
Die is er nu zo te zien