Skip to main content

Kan het kloppen dat het internet sinds vannacht eruit ligt in Zeist Noord? 
Ik heb namelijk sinds vannacht geen internet. Meermaals modem gereboot zonder enig resultaat. Contant opgenomen met buren die ook Odido hebben en zij geven aan hetzelfde te ervaren.

 

Wie kan mij helpen en of wat meer duidelijkheid verschaffen? 

Heb je vandaag dan de klantenservice gebelt? Anders morgen even doen. Er zijn geen grote verstoringen,  maar op (bijna) individueel niveau kan er natuurlijk wel wat zijn.


Ik woon in de straat laan van vollenhove  en heb ook geen internet sinds vannacht/vannochtend. Blij dat ik niet de enige  ben.

 

Ook modem aan uit gezet, niets, kabels gecontroleerd etc

 

 


@Alex38, je bent zeker niet de enige. Ik woon ook in Vollenhove. Mijn internet valt regelmatig uit dus ik dacht in eerste instantie het op te kunnen lossen met mijn router opnieuw starten… viel me vies tegen 🤣


@eric, nee ik heb vandaag de klantenservice niet kunnen bereiken. Als ik zo de berichten hier lees kijk ik er ook wel een beetje tegen op. Maar ik zal morgen een poging wagen. Dank voor je reactie 


Hoor het inderdaad van meer mensen in de straat.

Ik heb om 13:41 de Odido klantenservice gebeld en die gaven aan dat de storing bekend was maar dat deze inderdaad niet op de storingspagina staat. Aldus de medewerker zou er aan gewerkt worden en waarschijnlijk binnen enkele uren opgelost zijn. Dat valt vooralsnog toch tegen!


Hoi @GaatJeNixAan, @Alex38 & @bert_m, sorry voor de onderbreking en bedankt voor jullie meldingen! We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Zeist. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:


Reageer