Skip to main content
Beantwoord

Zomerquiz Odido

• July 16, 2026
  • 42 reacties
  • 464 Bekeken

Ik heb meegedaan met de Odido zomerquiz en heb een prijs gewonnen! 🥳 er stond vóór 17 juli zou ik het ontvangen maar nog niks ontvangen! Een familielid heeft ook meegedaan en ook gewonnen die heeft het vorige week al ontvangen.. 

Beste antwoord door Ellepel81

Bedankt dat je dit wil doen ​@Ellepel81. Ik heb de T&T code via een privébericht naar je gestuurd!

​​​​​@Marciano van Odido het was even een gedoe, de verzender moest een onderzoek starten ik moest daar toestemming voor geven, uit het onderzoek kwamen geen gekke dingen en ze hebben het opnieuw verstuurd en yessss vandaag ontvangen!

42 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ellepel, van harte welkom op de community en gefeliciteerd met deze toffe prijs! Superleuk dat je hebt meegedaan aan de zomerquiz! Tof dat je familielid ook heeft gewonnen en fijn dat zij de prijs wel al hebben ontvangen. Ik snap volkomen dat je niet kan wachten tot je jouw prijs ook in ontvangst mag nemen. Ik heb je meteen een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan kijk ik gelijk met je mee en trek ik de juiste collega's aan de mouw om te kijken waar jouw prijs is! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 17, 2026

Gegevens gestuurd 

• is een Top Poster
  • July 18, 2026

Hoi, hier hetzelfde. ​@Marciano van Odido  zou je voor mij ook willen navragen waar mijn prijs blijft?

Dankjewel!

Ik heb mijn prijs ook nog niet ontvangen.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • July 20, 2026

Hoi allemaal! We gaan er natuurlijk voor zorgen dat jullie je prijs ontvangen!

@Ellepel81, gefeliciteerd met je prijs en bedankt voor het delen van je gegevens! Ik heb je een verificatiecode* per e-mail gestuurd. Wil je de code hier met mij delen? 

@Sabbii & ​@TheaZoetermeer, jullie natuurlijk gefeliciteerd met jullie prijs. Ik heb jullie beide een DM gestuurd via Webcare Moderator. Zouden jullie hierop willen reageren?

*(De verificatiecode is een eenmalige code die we naar je bekende nummer of e-mailadres sturen als laatste controle. Met die code kan niemand iets doen; het is alleen om je gegevens en abonnement te beschermen. We vragen je om de code in het topic te delen, zodat elke moderator ziet dat de verificatie is afgerond. Zo blijft je topic actief en kan een collega je snel verder helpen, ook als ik er niet ben.) 

Ik heb geantwoord hoor.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • July 20, 2026

Dankjewel ​@TheaZoetermeer, ik heb jou ook een code gestuurd per e-mail. Wil je de code ook hier in het topic delen?

Ik heb gereageerd.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 20, 2026

@Ellepel81, gefeliciteerd met je prijs en bedankt voor het delen van je gegevens! Ik heb je een verificatiecode* per e-mail gestuurd. Wil je de code hier met mij delen? 

@Sabbii & ​@TheaZoetermeer, jullie natuurlijk gefeliciteerd met jullie prijs. Ik heb jullie beide een DM gestuurd via Webcare Moderator. Zouden jullie hierop willen reageren?

*(De verificatiecode is een eenmalige code die we naar je bekende nummer of e-mailadres sturen als laatste controle. Met die code kan niemand iets doen; het is alleen om je gegevens en abonnement te beschermen. We vragen je om de code in het topic te delen, zodat elke moderator ziet dat de verificatie is afgerond. Zo blijft je topic actief en kan een collega je snel verder helpen, ook als ik er niet ben.) 

@Demy van Odido 8720450

8142662

DHL heeft net mijn prijs gebracht. Ben er blij mee!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@TheaZoetermeer en ​@Ellepel81, bedankt voor de verificatiecodes. 

@TheaZoetermeer Wat goed! Superfijn dat je 'm net hebt ontvangen! 😁 Ik was letterlijk net dit berichtje aan het typen. 

De leveringen van de prijzen worden in week 29 en week 30 (deze week) gedaan. Dus ik wilde je net vragen om deze week te wachten. De datum in de mail klopt dus niet helemaal. Sorry voor het ongemak. 

@Ellepel81 ​@Sabbii Ik verwacht dat jullie je prijs ook heel binnenkort ontvangen. Laten jullie het me weten als het zover is? 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 21, 2026

@Marciano van Odido prima ik wacht het deze week af, het was meer omdat mijn kennis het wel ontvangen had op de 11e

• is een Top Poster
  • July 21, 2026

Gedaan!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@Ellepel81, snap ik helemaal en bedankt voor je geduld. Moet helemaal goedkomen en ik hoor het graag van je! 

Hoi ​@Sabbii, bedankt voor de gegevens. Ik wil je vragen deze week nog af te wachten. Ik verwacht dat jouw prijs ook onderweg is. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen? Mocht je 'm begin volgende week nog niet hebben, laat het me dan ook weten. Ik heb je zojuist een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier alvast aan me door? Dan kan ik volgende week direct met je meekijken, mocht het nog nodig zijn! 😊

• is een Top Poster
  • July 22, 2026

Goedemiddag ​@Ellepel81, snap ik helemaal en bedankt voor je geduld. Moet helemaal goedkomen en ik hoor het graag van je! 

Hoi ​@Sabbii, bedankt voor de gegevens. Ik wil je vragen deze week nog af te wachten. Ik verwacht dat jouw prijs ook onderweg is. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen? Mocht je 'm begin volgende week nog niet hebben, laat het me dan ook weten. Ik heb je zojuist een verificatiecode gestuurd. Geef je die hier alvast aan me door? Dan kan ik volgende week direct met je meekijken, mocht het nog nodig zijn! 😊

504726

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Sabbii, superbedankt voor de snelle reactie en de code. Ik hoop deze week van je te horen dat je je prijs hebt ontvangen. En anders stuur je me begin volgende week een reactie, goed? Dan zoek ik het graag voor je uit! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 24, 2026

@Marciano van Odido ik heb tot op heden niks ontvangen.. de week is alweer bijna voorbij 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ellepel81, heb je 'm toevallig dit weekend nog ontvangen? Zo niet, wacht dan nog een paar dagen af. Mocht je 'm woensdag nog niet hebben ontvangen, laat het me dan weten. Dan ga ik er direct voor je achteraan! 

• is een nieuwe Poster
  • July 27, 2026

Hoi ​@Marciano van Odido

Ik heb ook een speaker gewonnen, zou je kunnen uitzoeken waar hij blijft? Dankjewel alvast! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 28, 2026

Hoi ​@Ellepel81, heb je 'm toevallig dit weekend nog ontvangen? Zo niet, wacht dan nog een paar dagen af. Mocht je 'm woensdag nog niet hebben ontvangen, laat het me dan weten. Dan ga ik er direct voor je achteraan! 

Hoi ​@Marciano van Odido nee, ik wacht dan tot morgen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@tedkroket, gefeliciteerd met je toffe prijs! Wil jij ook nog een dagje afwachten? Mocht je 'm morgen einde dag nog niet hebben ontvangen, dan neem ik je ook meteen mee. Ik heb je een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan heb ik alvast je gegevens om het straks door te zetten naar de juiste collega's!

@Ellepel81 Super, bedankt!

• is een nieuwe Poster
  • July 29, 2026

Hoi ​@tedkroket, gefeliciteerd met je toffe prijs! Wil jij ook nog een dagje afwachten? Mocht je 'm morgen einde dag nog niet hebben ontvangen, dan neem ik je ook meteen mee. Ik heb je een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan heb ik alvast je gegevens om het straks door te zetten naar de juiste collega's!

@Ellepel81 Super, bedankt!

Hoi ​@Marciano van Odido,

Dankjewel voor je reactie!
Ik heb hem nog niet ontvangen, ik heb je ook nog een dm gestuurd! Zou je het kunnen uitzoeken voor mij? Dankjewel! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 30, 2026

Goedemorgen ​@Marciano van Odido, helaas tot op heden niks ontvangen? 

• is een Top Poster
  • July 30, 2026

Goedemorgen ​@Marciano van Odido we zitten in de tweede helft van week 31. Mijn prijs is nog niet binnen. Zou je dit willen uitzoeken?

Alvast bedankt!