Skip to main content

Watch 7

• December 11, 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Beste Odido, 

Ik heb op 26.11 een galaxy Z fliep7 aangeschaft voor een  abonament verleng met een promotie er was met watch 7. Via Samsung formulier ingevuld. Het blijkt elke keer dat ists ontbreekt. Heb all 10x opnieuw ingevuld en steeds was het wat. Steeds nieuwe fotos opsturen etc .Nu blijkt dat mij deelname is niet geschikt! Het klopt helemaal niets aan . 

Of klopt jullie promotie niet!

Ik hoop dat jullie kunnen mij verder helpen 

Groetjes Marek

December 12, 2025

Hoi Marek, tof dat je voor de Samsung Galaxy Z Flip7 bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de actie. De promotie is zoals op deze pagina beschreven: Samsung Promoties

Heb je wel de juiste promotie gebruikt? En wat geeft Samsung aan wat er ontbreekt? Je kan het beste contact opnemen met Samsung. Ik raad aan via WhatsApp. Ik weet dat klanten daar snel en goed geholpen worden met vragen over de promotie. Laat je het me weten wat de klantenservice van Samsung zegt? Wellicht kunnen zij je zelf aanmelden voor de juiste promotie!

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marek, tof dat je voor de Samsung Galaxy Z Flip7 bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de actie. De promotie is zoals op deze pagina beschreven: Samsung Promoties

Heb je wel de juiste promotie gebruikt? En wat geeft Samsung aan wat er ontbreekt? Je kan het beste contact opnemen met Samsung. Ik raad aan via WhatsApp. Ik weet dat klanten daar snel en goed geholpen worden met vragen over de promotie. Laat je het me weten wat de klantenservice van Samsung zegt? Wellicht kunnen zij je zelf aanmelden voor de juiste promotie!