Skip to main content

Hallo! Ik heb tickets gewonnen voor de Olympische Spelen, heel blij mee maar helaas nog niets vernomen. Nu las ik in een ander topic, hierover geopend, dat ongeveer een week geleden een mail gestuurd zou moeten worden naar de winnaars. Echter heb ik nog steeds niets ontvangen, dit zou ook kunnen omdat ik een aantal dagen problemen had met mijn mail. Graag hoor ik of de mails inmiddels al zijn verzonden. , anders ontvang ik deze graag nog een keer. Eerdere topic is gesloten, vandaar even een nieuwe geopend. Alvast bedankt!

Hoi M2024, van harte welkom op de Community en gaaf dat je tickets hebt gewonnen voor de Olymische Spelen! Afgelopen woensdag (eergister) is de mail gestuurd. Wil je je mailbox eens controleren op die woensdag en ook je spambox? Mocht je hem niet hebben ontvangen stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens: Volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres dat bij ons bekend is. Op het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt kan ik je namelijk niet vinden. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄


Hai Marciano, 

Dank voor je reactie, ik heb de mail niet ontvangen dus ik ga je nu een privébericht sturen met mijn gegevens.


Hoi M2024, van harte welkom op de Community en gaaf dat je tickets hebt gewonnen voor de Olymische Spelen! Afgelopen woensdag (eergister) is de mail gestuurd. Wil je je mailbox eens controleren op die woensdag en ook je spambox? Mocht je hem niet hebben ontvangen stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens: Volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres dat bij ons bekend is. Op het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt kan ik je namelijk niet vinden. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

 

Even een update: n.a.v. mijn privébericht en gegevens, heb ik al snel mijn mail met alle informatie ontvangen! Nogmaals bedankt:)


Goedemorgen M, superbedankt voor je update hier in het topic. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We zijn er voor je! 


Reageer