Skip to main content

Storingskaart niet te bekijken

• June 25, 2025
  • 8 reacties
  • 673 Bekeken

https://www.odido.nl/netwerk/storing is voor mij in ieder geval niet te bekijken. Ik krijg regelmatig een 403  te zien, wat me doet vermeoden dat er iets niet helemaal lekker gaat met hoe de gateway is opgezet.

June 26, 2025

Hoi ​@PixelJordy ​@mjepson, als je deze melding te zien krijgt, heeft dat inderdaad te maken met je eigen cookies die opgeslagen zijn. Daarom is de link bijvoorbeeld wel in Incognito te zien. Wat je kunt doen om het op te lossen (als je dit wilt) is je cookies/caches verwijderen. Daarna zou hij het weer moeten doen! 

8 reacties

• Auteur
  • is een King Poster
  • June 25, 2025

Als ik de pagina in incognito modus bekijk dan krijg ik niet de 403 error, dus er gaat iets mis met jullie cookies gok ik. Maar zelfs als ik daar voorbij kom, kom ik uiteindelijk altijd terecht op de storing pagina voor vast internet en tv. De pagina voor mobiel lijkt niet te bestaan? Nogal vervelend als jullie in dit topic verwijzen naar die pagina:

• is een Top Poster
  • June 25, 2025

Ik kom inderdaad ook telkens op de pagina voor storingen aan vast internet en TV, terwijl ik wil weten wanneer ik mijn mobieltje weer kan gebruiken.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • June 25, 2025

Deze pagina is dan vaak wel in een andere browser te bekijken.

• Auteur
  • is een King Poster
  • June 25, 2025

Heb je de andere reacties wel gelezen? Want zelfs als je geen 403 krijgt dan krijg je de verkeerde pagina te zien.

• is een Top Poster
  • June 25, 2025

Nope, dan krijg ik nog steeds de pagina voor storingen aan vast internet en tv te zien.

Geprobeerd:

• Waterfox
  • Safari
  • Brave
  • Firefox
  • En met tegenzin: Chrome

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@PixelJordy ​@mjepson, als je deze melding te zien krijgt, heeft dat inderdaad te maken met je eigen cookies die opgeslagen zijn. Daarom is de link bijvoorbeeld wel in Incognito te zien. Wat je kunt doen om het op te lossen (als je dit wilt) is je cookies/caches verwijderen. Daarna zou hij het weer moeten doen! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • June 26, 2025

@Pharwin van Odido ​@eric Eerlijk, jullie reacties vallen me tegen. ​@mjepson en ik geven in de reacties hier ook meermaals, duidelijk aan dat, zelfs al is er geen cookies probleem, de storingskaart nog steeds niet werkt omdat je doorgestuurd wordt naar de pagina voor storingen met vast internet en tv. Maar deze reacties zijn door jullie beiden niet gelezen zo te zien, iets wat ik helaas vaker en vaker zie gebeuren hier op de community :(

• is een Top Poster
  • June 26, 2025

Het is echt niet heel moeilijk. Ik ben op zoek naar de storingen in het MOBIELE netwerk. Als ik die na het nodige speurwerk heb gevonden:

en ik klik op het linkje, krijg ik het volgende te zien:

Ik wil niet meer weten over storingen en onderhoud aan het vaste netwerk, ik wil die van het mobiele netwerk zien. Welke browser ik gebruik maakt echt helemaal niets uit.