Skip to main content

Spam sms blokkeren

• 26 september 2024
  • 7 reacties
  • 224 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 2 reacties

Goedemorgen

Krijg al een paar weken spam smsjes binnen zonder nummer. Met geen mogelijkheid zelf te blokkeren op m'n telefoon. Samsung verwijst me door naar m'n provider. Dus bij deze wie kan mij helpen?

Uitgelichte reactie

27 september 2024

Hoi Demmy, wat vreemd dat je SMSjes ontvangt zonder nummer. Wat staat er precies bij de afzender? We kunnen geen nummers blokkeren, normaal gesproken gaat dit natuurlijk via je toestel zelf en zonder afzender wordt het nog lastiger. Ik hoor graag van je wat je precies ziet staan en dan duik ik er graag voor je in!

7 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hoi Demmy, wat vreemd dat je SMSjes ontvangt zonder nummer. Wat staat er precies bij de afzender? We kunnen geen nummers blokkeren, normaal gesproken gaat dit natuurlijk via je toestel zelf en zonder afzender wordt het nog lastiger. Ik hoor graag van je wat je precies ziet staan en dan duik ik er graag voor je in!

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 27 september 2024

Er staat kingwns als afzender.

Heb het opgezocht

maar vindt helemaal niks

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8583 reacties
  • 27 september 2024

Er kan met sms inderdaad een naam i.p.v. een nummer worden verstuurd.  Zo'n afzender kun je op jouw telefoon blokkeren.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 27 september 2024

Dat uit dus niet er staat steeds telefoonnummer ongeldig. Heb instellingen aangepast zodat onbekend ook niet zou moeten kunnen berichten. Maar niks werkt🤷🏾‍♀️

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Demmy, bedankt voor je screenshot! Kan je op Kingwns klikken > Info > Block Caller? (Zo gaat het bij mijn iPhone). Dat is de enige manier om de afzender te blokkeren voor zover ik weet. Een andere optie is wellicht 'Hide alerts’ aan te zetten. Ik hoor het graag van je!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 maart 2025

Hoi

ik heb ook al een maand last van dit soort sms’jes van verschillende goksites 

block caller en hide alerts helpt niet. Ik blijf maar berichten ontvangen en verwijderen. Echt zo vervelend. Wat is er nog meer mogelijk om hier vanaf te komen. Ik zit er zelfs aan te denken om

mn nummer te wijzigen. Ik heb nooit toestemming gegeven voor sms’jes van die sites 

• 130 reacties
  • 7 maart 2025

Als Block Caller & Hide Alert niet helpen, is misschien deze App voor jullie?

Truecaller for iPhone

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen