Skip to main content

Goedemorgen

 

Krijg al een paar weken spam smsjes binnen zonder nummer. Met geen mogelijkheid zelf te blokkeren op m'n telefoon. Samsung verwijst me door naar m'n provider. Dus bij deze wie kan mij helpen?

Hoi Demmy, wat vreemd dat je SMSjes ontvangt zonder nummer. Wat staat er precies bij de afzender? We kunnen geen nummers blokkeren, normaal gesproken gaat dit natuurlijk via je toestel zelf en zonder afzender wordt het nog lastiger. Ik hoor graag van je wat je precies ziet staan en dan duik ik er graag voor je in!


Er staat kingwns als afzender.

Heb het opgezocht

maar vindt helemaal niks


Er kan met sms inderdaad een naam i.p.v. een nummer worden verstuurd.  Zo'n afzender kun je op jouw telefoon blokkeren.


Dat uit dus niet er staat steeds telefoonnummer ongeldig. Heb instellingen aangepast zodat onbekend ook niet zou moeten kunnen berichten. Maar niks werkt🤷🏾‍♀️


Hoi Demmy, bedankt voor je screenshot! Kan je op Kingwns klikken > Info > Block Caller? (Zo gaat het bij mijn iPhone). Dat is de enige manier om de afzender te blokkeren voor zover ik weet. Een andere optie is wellicht 'Hide alerts’ aan te zetten. Ik hoor het graag van je!


Reageer