Skip to main content
Beantwoord

sms ontvangen op multisim

• August 23, 2025
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Goedemorgen lieve medewerkers,

Ik heb een apple watch ultra 2. Hierop heb ik een multisim. Echter kan ik hier geen berichten mee sturen of ontvangen. Ik kan wel bellen en gebeld worden, de verbinding is met andere woorden prima.

Ik heb de laatste software erop. Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Beste antwoord door Jellestrekse

Bedankt voor de reactie! Inmiddels heb ik de watch ontkoppeld en herkoppeld en het probleem zelf verholpen! Dit werkte gelukkig. Alsnog dank voor de assistentie!

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen lieve Jelle, van harte welkom op de community en tof dat je de Apple Watch Ultra 2 met Multisim gebruikt! Laten we direct e.e.a. controleren om te zien waar dit aan ligt.

Om sms te versturen en te ontvangen moet je iPhone aan staan. Ook al heb je je iPhone niet bij je en ligt deze bijvoorbeeld kilometers verderop thuis. Je iPhone moet ook verbonden zijn met ons netwerk. Anders werkt dit niet.

• Ligt het hier toevallig aan?
  • Of lukt sms’en ook niet als je iPhone aanstaat en als je deze bij je hebt? Werkt sms’en daarnaast wel gewoon op je iPhone?
  • Wat gebeurd er precies als je een sms wil sturen? Wat krijg je te zien?
  • Heb je je Apple Watch bij ons gekocht of ergens anders?

Ik hoor het graag van je. Mocht het zelfs met verbonden iPhone niet werken, dan zet ik het graag voor je door naar mijn technische collega’s. Zet je alvast je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kan ik straks sneller voor je aan de slag, mocht het nog nodig zijn! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Bedankt voor de reactie! Inmiddels heb ik de watch ontkoppeld en herkoppeld en het probleem zelf verholpen! Dit werkte gelukkig. Alsnog dank voor de assistentie!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jelle, uiteraard graag gedaan. Superfijn dat je het hiermee hebt verholpen, slim! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en veel plezier met je Apple Watch!