Skip to main content

SMS link niet geldig

  • 28 August 2024
  • 7 reacties
  • 44 Bekeken

Ik heb vanochtend mijn abonnement die ik al eerder had verlengd gewijzigd. Ik werd toen geholpen door een vriendelijke vrouw t.n.v. Gulsen. Haar geef ik 5 sterretjes! (of 10 sterretjes als dat mogelijk is)

Nadat alles werd geregeld ontving ik per SMS een verzoek waarin er is mij gevraagd mee te doen met een korte teverenheids onderzoek. Daar heb ik geen bezwaar tegen maar, volgens Google mag een SMS geen links bevatten. Alleen codes die bestaan uit cijfers. Hierbij een afbeelding van het Odido verzoek die de link bevat. Dus bij het drukken op de link kreeg ik alleen maar een rondje te zien die bleef maar draaien.

Ik heb het op een andere manier gëprobeerd uit te voren door Kopie/Plakken in de browser op mijn telefoontoestel maar dat lukt ook niet. Toen heb ik de link handmatig ingetoetst in Firefox op mijn Windows computer. De link werd wel geladen maar,de webpagina was toen behalve de naam van de surveybedrijf helemaal blank.

Dus ik stel ervoor om bij dergelijk tevredenheids onderzoeken deze per email naar mij toe te sturen i.p.v. per SMS. Dan kan ik makkelijk zulke onderzoeken voltooien.

 

Hallo @Worm, wat fijn dat je goed bent geholpen door onze collega en dat je ook dit met ons wilt delen middels een review, daar zijn we erg blij mee! Als je contact met ons hebt gehad, wordt er altijd een case/log achtergelaten. Ik vermoed dat deze perongeluk op SMS is komen te staan, waardoor de survey ook per SMS wordt verstuurd. Graag wil ik dit voor je checken! Echter, als ik op je e-mailadres zoek, krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Kun je het e-mailadres/telefoonnummer delen wat bij ons bekend is. Dan kan ik met je meekijken! 


Beste Pharwin,

Mijn emailadres-en telefoonnummer zijn hetzelfde als degene die Odido heeft gebruikt om de bevestiging van mijn bestelling naar mijn toe te zenden.  Ik heb het hierbij niet vermeld want ik ben niet zeker of deze mededeling versleuteld is of niet.

In ieder geval het bestelnummer luidt 218933463 en werd op 28 Augustus verzonden.


Goedemorgen Worm, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Super om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft geholpen. Ik heb via de bestelling de juiste collega (Gulsen) gevonden en ik heb haar zojuist gemaild met de vraag om per mail een nieuwe link naar je te sturen. We waarderen het dat je dit graag wil doen. Ik hoop snel reactie van haar te krijgen en dat ze je per mail de nieuwe link stuurt. Houd je me op de hoogte als je 'm hebt ontvangen? Ik ben erg benieuwd! 😊


Goedemorgen Worm, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Super om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft geholpen. Ik heb via de bestelling de juiste collega (Gulsen) gevonden en ik heb haar zojuist gemaild met de vraag om per mail een nieuwe link naar je te sturen. We waarderen het dat je dit graag wil doen. Ik hoop snel reactie van haar te krijgen en dat ze je per mail de nieuwe link stuurt. Houd je me op de hoogte als je 'm hebt ontvangen? Ik ben erg benieuwd! 😊

Hoi Marciano,

Tot nu toe heb ik geen link ontvangen.

Maar misschien komt het nog.

Groetjes.


Goedemorgen Worm, ik heb ook nog geen reactie van haar ontvangen. Ik weet niet of ze deze week aan het werk is geweest of er nog geen tijd voor heeft gehad. Een ander kanaal om je review te plaatsen is via onze TrustPilot pagina. Hier worden we ook erg blij van. Misschien zelfs voor Gulcen nog leuker als je haar naam daar ook noemt! 😊


Dag Marciano,

Ik heb de link opnieuw per SMS ontvangen van Gulsen dus hetzelfde probleem weer. Maar, door gebruik te maken van de “Share” optie kon ik de link per email naar mezelf verzenden. Maar toen ik de link liet laden kreeg ik het berichtje in de afbeelding te zien.

 

Hierbij de desbetrefende link: https://survey2.medallia.eu/?ex8s5ctxc77pmfwmn39pht&lang=nl_NL

Helaas is het miij niet gelukt om mijn review op Trustpilot te plaatsen. Ik koos toen om in te loggen met Google wat leek wel te lukken maar na alle Captchas juist te hebben beantwoord kreeg ik slechts een blanko pagina te zien. Misschien moet het eerst naar degene toe die mijn review moet goedkeuren of zoiets (??)


Hoi, wat apart dat de enquête direct is verlopen. En dat je een blanko pagina te zien krijgt. Ik weet niet precies wat er bij de Captchas misgaat. Ik heb zojuist ook ingelogd via Google op TrustPilot en ik kom er direct in. Probeer je dit via je PC/laptop of via je mobiele telefoon? Ik hoop dat het straks wel lukt als je het opnieuw probeert of anders wellicht via een andere browser of apparaat? Ik hoor het graag! 😊


Reageer