Ik heb vanochtend mijn abonnement die ik al eerder had verlengd gewijzigd. Ik werd toen geholpen door een vriendelijke vrouw t.n.v. Gulsen. Haar geef ik 5 sterretjes! (of 10 sterretjes als dat mogelijk is)
Nadat alles werd geregeld ontving ik per SMS een verzoek waarin er is mij gevraagd mee te doen met een korte teverenheids onderzoek. Daar heb ik geen bezwaar tegen maar, volgens Google mag een SMS geen links bevatten. Alleen codes die bestaan uit cijfers. Hierbij een afbeelding van het Odido verzoek die de link bevat. Dus bij het drukken op de link kreeg ik alleen maar een rondje te zien die bleef maar draaien.
Ik heb het op een andere manier gëprobeerd uit te voren door Kopie/Plakken in de browser op mijn telefoontoestel maar dat lukt ook niet. Toen heb ik de link handmatig ingetoetst in Firefox op mijn Windows computer. De link werd wel geladen maar,de webpagina was toen behalve de naam van de surveybedrijf helemaal blank.
Dus ik stel ervoor om bij dergelijk tevredenheids onderzoeken deze per email naar mij toe te sturen i.p.v. per SMS. Dan kan ik makkelijk zulke onderzoeken voltooien.