Skip to main content
Beantwoord

Pukcode opvragen (zakelijk)

• 20 januari 2025
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik heb een zakelijk account en mijn simcode te vaak verkeerd ingevoerd waardoor ik nu de pukcode dien in te voeren. Deze weet ik echter niet meer. Ik kan deze ook niet telefonisch opvragen omdat ik niet kan bellen. Omdezelfde reden kan ik ook geen sms ontvangen, waardoor ik ook niet kan inloggen op mijn account door de tweestapsverificatie. Hoe kan ik zo snel mogelijk aan mijn pukcode en sim komen? Help! Ik ben al vanaf gisterenavond niet bereikbaar! De link op de website waarop je je pukcode per mail kunt opvragen, werkt niet voor zakelijk klanten! Kan iemand van Odido met de codes mailen? 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Maarten, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega Sam je gister aan je pin- en pukcode heeft geholpen. Is alles in orde of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Maarten, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega Sam je gister aan je pin- en pukcode heeft geholpen. Is alles in orde of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je! 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen