Skip to main content
Beantwoord

puk code zakelijk

  • 21 april 2025
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Goedenmiddag,

 

Ik ben op dit moment in het buitenland en heb mijn simcode 3 keer fout ingevoerd. Nu wil ik mijn pukcode opvragen alleen kan ik geen sms code ontvangen voor de tweestaps verificatie. Is er een andere manier dat ik geholpen kan worden, ik kan dus ook niet bellen. 

Mvg,

Chris

Beste antwoord door eric

Helaas kunnen Moderators geen hulp bieden bij zakelijke abonnementen.  Je zult met een andere telefoon naar de telefonische zakelijke klantendesk moeten bellen. Bij grotere accounts zou je ook jouw telecombeheerder van je bedrijf kunnen benaderen. 

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9255 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2025

Helaas kunnen Moderators geen hulp bieden bij zakelijke abonnementen.  Je zult met een andere telefoon naar de telefonische zakelijke klantendesk moeten bellen. Bij grotere accounts zou je ook jouw telecombeheerder van je bedrijf kunnen benaderen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen