Skip to main content

Promotie Samsung factuur nodig

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb op 30 maart mijn abonnement verlengd met daarbij een samsung s25. Daar zat nog net een promotiebij voor een samsung watch. Ik kreeg van odido een samenvatting van mijn contract toegestuurd met daarop de datum van bestelling. Een week later was mijn telefoon beschikbaar. Die heb ik in de odidowinkel opgehaald. Daar kreeg ik een mooie bon met toestelnr en mei code etc. Echter stond daar niet de datum van aankoop op. Maar de datum van het afhalen. 5 april. Nadat de actie dus al verlopen is. Samsung vraag een factuur waar zowel de datum van bestellen  op staat als nr toestel en mei code. En ik kan maar 1 document uploaden. Is het mogelijk om 1 factuur te krijgen waar alles op staat? bestelnummer is 231874323.

Uitgelichte reactie

18 april 2025

Marciano van Odido schreef:

Hoi Nien, van harte welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Mooie keuze, de Samsung Galaxy S25. Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Galaxy Watch actie. Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat je nog net op tijd was met je bestelling. Geen zorgen, je hebt hier dus sowieso recht op. In je contract staan zowel je besteldatum als het IMEI-nummer. Je contract download je op deze pagina onder Abonnementen > Nieuw > Contract downloaden > Download. Lukt het om deze te uploaden? Ik hoor graag van je of Samsung het dan goedkeurt. Mocht het om een of andere reden worden afgekeurd (wat ik niet verwacht), neem dan via WhatsApp op met Samsung. Zij kunnen je direct verder helpen met de registratie door het door te zetten of ze vragen je (opnieuw) te registreren. Houd je me op de hoogte? Ik hoor het graag! đŸ˜Š

Zet in dat geval ook je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik straks direct met je meekijken, mocht het nog nodig zijn!

Dank voor de reactie. In het contract staat echter niet de aankoopdatum. Wel inderdaad de meicode. Ik heb inmiddels contact gehad met samsung. Wat ik moest doen was mijn mail van jullie betreffende mijn aankoop gebruiken. Daar stond namelijk toestel en aankoopdatum in. Ik moest er een pdf van maken en deze indienen bij factuur. 

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nien, van harte welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Mooie keuze, de Samsung Galaxy S25. Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Galaxy Watch actie. Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat je nog net op tijd was met je bestelling. Geen zorgen, je hebt hier dus sowieso recht op. In je contract staan zowel je besteldatum als het IMEI-nummer. Je contract download je op deze pagina onder Abonnementen > Nieuw > Contract downloaden > Download. Lukt het om deze te uploaden? Ik hoor graag van je of Samsung het dan goedkeurt. Mocht het om een of andere reden worden afgekeurd (wat ik niet verwacht), neem dan via WhatsApp op met Samsung. Zij kunnen je direct verder helpen met de registratie door het door te zetten of ze vragen je (opnieuw) te registreren. Houd je me op de hoogte? Ik hoor het graag! đŸ˜Š

Zet in dat geval ook je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik straks direct met je meekijken, mocht het nog nodig zijn!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 april 2025

Marciano van Odido schreef:

Dank voor de reactie. In het contract staat echter niet de aankoopdatum. Wel inderdaad de meicode. Ik heb inmiddels contact gehad met samsung. Wat ik moest doen was mijn mail van jullie betreffende mijn aankoop gebruiken. Daar stond namelijk toestel en aankoopdatum in. Ik moest er een pdf van maken en deze indienen bij factuur. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Nien37 ah, check! Als je dat in orde kunt maken en kunt delen met Samsung, moet het helemaal goedkomen! 

Als ze daarna je aanvraag nog afwijzen, kun het dan laten weten in dit topic? Graag met een screenshot met de reden van afwijzing, dan kunnen we intern navraag voor je doen.

Voor nu wens ik je nog een heel fijn (Paas)weekend! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen