Skip to main content

Momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

oUpdate 09:23 uur] Door de gevolgen van een stroomstoring ondervinden we problemen met ons mobiele netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het alarmnummer 112 is bereikbaar. Onze technici werken met volle inzet om de oorzaak van de problemen te achterhalen en om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we je uiteraard een update in dit topic. 

tUpdate 10:07 uur] Hierbij een nieuwe update. Het gaat om problemen op een deel van het 3G mobiele netwerk en dus telefoons die alleen 3G hebben of 4G handsets die vast op 3G staan. Klanten met telefoons die ook 4G en 5G hebben, ondervinden geen problemen. 112 is nog steeds bereikbaar voor iedereen. We zijn ondertussen bezig het probleem voor de getroffen klanten zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update.

Ik kan niet bellen of gebeld worden 

Momenteel valt mijn netwerk weg, ik heb opeens af en toe geen verbinding en dan geeft hij aan "server kan niet verbinden” tijdens een gesprek. Hoop dat je er wat aan hebt :-)

Storing gaat over de hele mobiele netwerk neem ik aan? Niet alleen bellen.

Mijn internet werkt niet

Ik ervaar op Zakelijk op Maat geen problemen.
Alles werkt voor mij naar behoren

Ik heb helemaal geen netwerk of bereik , ben voor me werk niet eens bereikbaar dit is vervelend aangezien we alles via de telefoon doen .  

Al uren geen bereik. M’n werk staat compleet stil op dit moment… 

Dit is in zuid Limburg. 

Niet alleen sms’en en bellen… vannacht in Nederland rond 00:15 viel hele netwerk weg.. geprobeerd om handmatig over te schakelen naar ander netwerk.. maar niet mogelijk. Zit nu voor werk in Duitsland, en net bijna een uur geen internet gehad. Waardeloos Odido.. 

Hier in apeldoorn werkt het soms even en dan weer geen service verbinding. Kan niet eens de website checken of het wel of niet zou moeten werken, want ook dat werkt nu niet bij odido. 2 stapsverificatie op sms om verbdindingsproblemen te melden is ronduit DOM. Schakel op die stap in het process inloggen of 2staps verificatie via SMS (wat het dus NIET doet) uit.

Storing gaat over de hele mobiele netwerk neem ik aan? Niet alleen bellen.

Mijn internet werkt niet

Momenteel (10uur in Apeldoorn) lijkt alles weer normaal te functioneren

Ik kan ook niet bellen of internetten, ik heb geen 5G toestel. Sinds vannacht 00:15

Momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

oUpdate 09:23 uur] Door de gevolgen van een stroomstoring ondervinden we problemen met ons mobiele netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het alarmnummer 112 is bereikbaar. Onze technici werken met volle inzet om de oorzaak van de problemen te achterhalen en om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we je uiteraard een update in dit topic. 

tUpdate 10:07 uur] Hierbij een nieuwe update. Het gaat om problemen op een deel van het 3G mobiele netwerk en dus telefoons die alleen 3G hebben of 4G handsets die vast op 3G staan. Klanten met telefoons die ook 4G en 5G hebben, ondervinden geen problemen. 112 is nog steeds bereikbaar voor iedereen. We zijn ondertussen bezig het probleem voor de getroffen klanten zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update.

Wat zeg jij nou weer??? Ik heb een iPhone 16 pro en sinds gisteren 00:15 geen enkel streepje bereik. Ik kan niet bellen of gebeld worden en heb ook geen internet. Welke vergoeding staat hierop? Zit al ruim 11 uur zonder bereik en internet.

Hier noord Holland  Anna Paulowna ook nog niks  zelfs met 5 g telefoon helemaal niks

Hoop dat het snel opgelost is   Ben zzp   Heb zo geen  contact niks   Klotezooi

Reageer