Hoi Johannes en Bida, graag gedaan en bedankt voor je bevestiging! Ik zie de credit nu ook verwerkt voor je klaarstaan in het systeem. Je kan nummerbehoud inderdaad laten plaatsvinden op 16 mei. Je huidige abonnement loopt nu nog door maar vanaf 17 maart ben je contractvrij. Hoe dit exact bij je huidige provider zit moet je bij hen navragen. Normaal gesproken heb je 1 maand opzegtermijn. Als je op 16 mei nummerbehoud wil laten plaatsvinden, kan je dit 1 maand van tevoren doen. Vraag in dat geval op 17 april nummerbehoud aan. Lees alle informatie op deze pagina goed door. Daadwerkelijk nummerbehoud aanvragen doe je via deze pagina: Nummerbehoud bij overstappen: je regelt het hier! | Odido.
Je vult dan je e-mailadres in, je kiest dan voor je huidige abonnement, en dan heb je de volgende gegevens nodig:
- Je huidige mobiele nummer
- Je tijdelijke mobiele nummer (0618270466)
- Je Odido simkaartnummer (ook wel ICC-nummer, deze vind je op je simkaart en bestaat uit 19 cijfers)
Stuur me rond 17 april gerust een bericht en laat het me zeke weten of het is gelukt met de aanvraag. Dan kijk ik graag stap voor stap nog met je mee om je op de hoogte te houden! 😄