Skip to main content
Beantwoord

mijn nummer gemist

• August 28, 2025
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,
Ik ben M.cakir mijn geborte datum XXX mijn adres XXX
Hierbij dien ik een formele klacht in over een ernstige fout in uw dienstverlening, die heeft geleid tot een datalek, contractbreuk en schade aan mijn kant.

Op 11-08-2025 heb ik vastgesteld dat mijn telefoonnummer [XXX], dat onderdeel is van mijn lopende abonnement bij u, zonder mijn toestemming en zonder geldige reden is toegewezen aan een derde persoon. Door deze fout:
•    Werden al mijn inkomende en uitgaande oproepen en berichten doorgestuurd naar of ontvangen door een onbekende derde.
•    Zijn mijn persoonsgegevens (waaronder mijn telefoonnummer, contactgegevens en mogelijk communicatie-inhoud) blootgesteld aan onbevoegden.
•    Ben ik onbereikbaar geweest voor belangrijke contacten, wat tot gemiste oproepen en potentiële financiële en/of reputatieschade heeft geleid.
[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Plaats deze nooit openbaar. Plaats deze in je profiel!]

Beste antwoord door emilimeters

Wellicht heb je het zelf niet door, maar je creeert zelf ook een datalek door al je persoonsgegevens te delen op deze community. De hele wereld kan ze nu lezen. 

Verder is dit een community waar klanten elkaar proberen te helpen, de klachtenprocedure gaat via de website van odido

5 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 28, 2025
3. Ik wil graag oplossing    Schadevergoeding ter hoogte  bestaande uit immateriël schade (stress, inbreuk op mijn privacy, reputatieschade) en materiële schade (tijdverlies, onbereikbaarheid en herstelkosten). Geot m .cakir

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • August 28, 2025

Mijn mail XXX

emilimeters
Forum|alt.badge.img
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • August 29, 2025

Wellicht heb je het zelf niet door, maar je creeert zelf ook een datalek door al je persoonsgegevens te delen op deze community. De hele wereld kan ze nu lezen. 

Verder is dit een community waar klanten elkaar proberen te helpen, de klachtenprocedure gaat via de website van odido

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 29, 2025

@M.cakir  Goedemorgen daarom zet je al je gegevens openbaar! 
Ik vraag mij af hoe iemand aan je gegevens is gekomen. 🤭
Is dit een zakelijke of privé abonnement

en hoe ben je hier achtergekomen? Zijn er betalingen verricht via jouw bankrekening?

Het klinkt als  Phishing!

Vraag en antwoord Cybercrime

Heb je misschien op een fouten url geklikt en je gegevens ingevuld? (phishing)

Of zijn je rekeningen niet betaald?

Zie mijn onderschrift waar je de gegevens kan invullen. Succes 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 29, 2025

Hoi ​@M.cakir 

Wow.. wat een datalek creeer JIJ hier zelf door je volledige woonadres van je appartement , email adres en telefoonnummer gewoon op een publiek forum te zetten. Nu kan de hele wereld met Google al die persoonsgegevens van Mercan Cakir zo inzien.

Dan even naar je telefoonnummer. Wat een raar verhaal. Een nummer wordt niet zomaar aan een ander gegeven. Als ik het nummer nu bel krijg ik te horen dat “het niet bestaat”. Dit nummer is dus afgesloten. Dat kan

1. Als een abonnement wordt opgezegt zonder nummerbehoud naar een andere provider
  2. Als meerdere rekeningen onbetaald zijn gebleven, dan wordt het abonnement eenzijdig opgezegt. Ook het niet nakomen van een betalingsregeling kan leiden tot opzeggen.
  3. Een prepaid abonnement waarbij er 6 maanden lang geen activiteit is geweest.