Skip to main content

Hallo community,

 

Gewoon even omdat ik het kwijt wil. Ik heb bewust gewacht met het verlengen van mijn abonnement tot de iPhone 16 pro uit gaat komen. Het moment is daar en dacht ik ga naar de website om te verlengen. Nu zag ik ook in de mailbox van een reseller van Odido dat de eenmalige prijs daar significant lager was dan Odido zelf. Via de chat heb ik een medewerker te pakken die een erg korte manier van antwoorden had. Probeerde niet eens te kijken naar mogelijkheden of een alternatief aan te bieden. Bij de vraag hoe het kon zijn dat een reseller van Odido lagere prijzen hanteerde en of hij/zij/het/X iets voor me kon betekenen was het antwoord: ‘NOPE’. Mijn vervolgvraag was dan ook: wat is dan voor mij de meerwaarde om te verlengen bij Odido rechtstreeks? antwoord: garantie.

Nou, ik heb het gesprek vriendelijk beëindigd want dit draaide op helemaal niets af. Jammer. Ik ben erg tevreden met Odido thuis en 2 mobiele aansluitingen. Door dit soort fratsen veroorzaken medewerkers dat mensen oprecht gaan nadenken, is dit wel mijn provider dat ik mijn geld en winst gun.

Goedemiddag Nucl3us, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de iPhone 16 Pro gaat. Mooie keuze! Niet fijn om te lezen dat mijn collega via de chat kortaf was en niet de tijd heeft genomen om in ieder geval met je mee te denken. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Excuses hiervoor. Om welke partij gaat het? Het kan zijn dat zij alleen onze abonnementen aanbieden, maar ze hebben hun eigen voorraad aan toestellen en zij mogen de prijs ook zelf aanbieden. Als je via daar goedkoper je iPhone 16 Pro kan bestellen met een abonnement van ons, dan vind ik dat een win-win. Heb je je nieuwe iPhone inmiddels al besteld? Ik ben erg benieuwd!

Wel erg fijn om te lezen dat je erg tevreden bent met je mobiele abonnementen en Internet + TV! 😊


Goedemiddag Nucl3us, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de iPhone 16 Pro gaat. Mooie keuze! Niet fijn om te lezen dat mijn collega via de chat kortaf was en niet de tijd heeft genomen om in ieder geval met je mee te denken. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Excuses hiervoor. Om welke partij gaat het? Het kan zijn dat zij alleen onze abonnementen aanbieden, maar ze hebben hun eigen voorraad aan toestellen en zij mogen de prijs ook zelf aanbieden. Als je via daar goedkoper je iPhone 16 Pro kan bestellen met een abonnement van ons, dan vind ik dat een win-win. Heb je je nieuwe iPhone inmiddels al besteld? Ik ben erg benieuwd!

Wel erg fijn om te lezen dat je erg tevreden bent met je mobiele abonnementen en Internet + TV! 😊

Beste Marciano!

Wat fijn deze reactie. Weet u, het gaat mij niet om het prijsverschil, verlengen bij Odido zelf wil ik het liefste doen. Maar het feit dat er niet wordt meegedacht naar een oplossing of iets in die trant is gewoon zo ontzettend jammer. Het gaat in dit geval om GSMWEB. €63 bijbetalen bij een abonnement van €56,50 pm. 2 jaar, 20gb + onb bellen en €41,50 toestelkrediet per maand. Wat mij betreft een zeer scherpe deal. Ik heb zelf jaren lang voor The Phone House gewerkt en snap ook heus hoe de markt in elkaar steekt en partijen zelf hen eigen verkoopprijs mag bepalen, gelukkig maar ook! Maar een beetje meebewegen en bestaande klanten tevreden houden, daar is het toch ook waar je t voor doet? Ik heb nog niets besteld omdat ik stiekem hoop op mijn laatste opmerking: een beetje meebewegen.

 

Fijne avond Marciano, als Odido iets voor deze klant wilt betekenen, dan houdt ik mij aanbevolen ;)


Hoi Nucl3us, dat is fijn om te lezen! En snap ik helemaal. Als het aan mij lag zou ik zeker iets voor je betekenen. Ik zit alleen niet bij Sales, dus ik kan verder geen korting geven op het abonnement of het toestel. Ik kan niks beloven, maar bel eens met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 (optie 2). Wellicht kunnen zij je iets moois aanbieden. Mochten ze niets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Als je je iPhone 16 Pro bij ons hebt besteld, kijk ik graag of ik je een kleine compensatie kan aanbieden als goedmakertje. Ik hoor het graag van je! 🙌🏻


Reageer