Goedemiddag Nucl3us, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de iPhone 16 Pro gaat. Mooie keuze! Niet fijn om te lezen dat mijn collega via de chat kortaf was en niet de tijd heeft genomen om in ieder geval met je mee te denken. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Excuses hiervoor. Om welke partij gaat het? Het kan zijn dat zij alleen onze abonnementen aanbieden, maar ze hebben hun eigen voorraad aan toestellen en zij mogen de prijs ook zelf aanbieden. Als je via daar goedkoper je iPhone 16 Pro kan bestellen met een abonnement van ons, dan vind ik dat een win-win. Heb je je nieuwe iPhone inmiddels al besteld? Ik ben erg benieuwd!
Wel erg fijn om te lezen dat je erg tevreden bent met je mobiele abonnementen en Internet + TV!
Goedemiddag Nucl3us, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de iPhone 16 Pro gaat. Mooie keuze! Niet fijn om te lezen dat mijn collega via de chat kortaf was en niet de tijd heeft genomen om in ieder geval met je mee te denken. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Excuses hiervoor. Om welke partij gaat het? Het kan zijn dat zij alleen onze abonnementen aanbieden, maar ze hebben hun eigen voorraad aan toestellen en zij mogen de prijs ook zelf aanbieden. Als je via daar goedkoper je iPhone 16 Pro kan bestellen met een abonnement van ons, dan vind ik dat een win-win. Heb je je nieuwe iPhone inmiddels al besteld? Ik ben erg benieuwd!
Wel erg fijn om te lezen dat je erg tevreden bent met je mobiele abonnementen en Internet + TV!
Beste Marciano!
Wat fijn deze reactie. Weet u, het gaat mij niet om het prijsverschil, verlengen bij Odido zelf wil ik het liefste doen. Maar het feit dat er niet wordt meegedacht naar een oplossing of iets in die trant is gewoon zo ontzettend jammer. Het gaat in dit geval om GSMWEB. €63 bijbetalen bij een abonnement van €56,50 pm. 2 jaar, 20gb + onb bellen en €41,50 toestelkrediet per maand. Wat mij betreft een zeer scherpe deal. Ik heb zelf jaren lang voor The Phone House gewerkt en snap ook heus hoe de markt in elkaar steekt en partijen zelf hen eigen verkoopprijs mag bepalen, gelukkig maar ook! Maar een beetje meebewegen en bestaande klanten tevreden houden, daar is het toch ook waar je t voor doet? Ik heb nog niets besteld omdat ik stiekem hoop op mijn laatste opmerking: een beetje meebewegen.
Fijne avond Marciano, als Odido iets voor deze klant wilt betekenen, dan houdt ik mij aanbevolen ;)
Hoi Nucl3us, dat is fijn om te lezen! En snap ik helemaal. Als het aan mij lag zou ik zeker iets voor je betekenen. Ik zit alleen niet bij Sales, dus ik kan verder geen korting geven op het abonnement of het toestel. Ik kan niks beloven, maar bel eens met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 (optie 2). Wellicht kunnen zij je iets moois aanbieden. Mochten ze niets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Als je je iPhone 16 Pro bij ons hebt besteld, kijk ik graag of ik je een kleine compensatie kan aanbieden als goedmakertje. Ik hoor het graag van je!