Goededag
Ondanks ik inmiddels meerdere jaren klant ben van Odido (T-Mobile) uit ik nu wel mijn frustraties.
Ivm overlijden van m’n vader nabestaanden formulier ingevuld om e.e.a. netjes af te handelen met Odido.
Ja ingevuld uiteindelijk, na 3x gebeld te hebben met de service afdeling die mij verzochten een mail te sturen.
De medewerkers zijn schijnbaar niet op de hoogte van dit formulier
Ondanks al mijn goede bedoelingen is het niet mogelijk voor Odido dit netjes af te handelen.
Inmiddels een maand verder ondanks alle beloftes dat het binnen 5 werkdagen geregeld zou zijn.
Telefonisch diverse malen contact gezocht en jawel wederom beloftes.
We bellen u terug. De factuur wordt niet afgeschreven etcetera etcetera.
Alles behalve terug bellen en natuurlijk wel de factuur incasseren.
Kortom Odido, je maakt er een grote bende van op de afdeling nabestaanden.
Beloftes maken die je niet kan/wil nakomen, zoals terug bellen en incasso’s stop zetten.
Service medewerkers die geen kennis van zaken hebben en weten te handelen in een dergelijke situatie.
Wat een enorme slechte service.