Skip to main content

Goededag 

Ondanks ik inmiddels meerdere jaren klant ben van Odido (T-Mobile) uit ik nu wel mijn frustraties.

Ivm overlijden van m’n vader nabestaanden formulier ingevuld om e.e.a. netjes af te handelen met Odido.

Ja ingevuld uiteindelijk, na 3x gebeld te hebben met de service afdeling die mij verzochten een mail te sturen.

De medewerkers zijn schijnbaar niet op de hoogte van dit formulier

Ondanks al mijn goede bedoelingen is het niet mogelijk voor Odido dit netjes af te handelen.

Inmiddels een maand verder ondanks alle beloftes dat het binnen 5 werkdagen geregeld zou zijn.

Telefonisch diverse malen contact gezocht en jawel wederom beloftes.

We bellen u terug. De factuur wordt niet afgeschreven etcetera etcetera.

Alles behalve terug bellen en natuurlijk wel de factuur incasseren.

Kortom Odido, je maakt er een grote bende van op de afdeling nabestaanden.

Beloftes maken die je niet kan/wil nakomen, zoals terug bellen en incasso’s stop zetten.

Service medewerkers die geen kennis van zaken hebben en weten te handelen in een dergelijke situatie.

Wat een enorme slechte service.

Hoi Nestor, welkom op de Community en allereerst heel veel sterkte met het verlies van je vader. Mijn excuses dat je deze ervaring hebt gehad. Dat is natuurlijk niet waar je op zit te wachten en dat is ook niet de service die je van ons mag verwachten. Heb je telefonisch contact gehad met de klantenservice of de nabestaandendesk? De klantenservice mag namelijk geen terugbelafspraken inplannen of beloftes maken. Ik wil graag onderzoeken of het hier fout is gegaan. Gaat het om het mobiele nummer **72? Was dit het telefoonnummer van je vader? Ik kan op dit account namelijk helemaal geen contactmomenten terugzien. Mocht het op een ander 06-nummer staan (of heb je contact opgenomen en je eigen 06-nummer opgegeven), vul deze dan in je profiel in met de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan kijk ik graag mee naar wat er besproken is.

Wat is op dit moment precies de status? Je hebt via dit online formulier de gegevens, inclusief de overlijdensakte gestuurd? En je hebt na 5 werkdagen niets gehoord? Ik hoor allereerst graag of het om het nummer **72 gaat. Zo ja, op welke datum heb je het formulier precies opgestuurd? Dan laat ik het nakijken bij mijn collega's van de nabestaandendesk met het verzoek dit alsnog in orde te maken. Ik hoor het graag van je!

Helaas de beste man hierboven een privé bericht gestuurd en aantal dagen geleden met benodigde informatie en ook nu wederom geen gehoor.

Ongelofelijk Bizar hoe Odido dit afgehandeld.

Hoi Nestor, sorry voor de late reactie. Het is erg druk, dus het kan wat langer duren voordat je een reactie krijgt. Ik heb zojuist op je privébericht gereageerd!

Reageer