Skip to main content

Schiet Izzy dood. Al meerdere keren alleen maar frustratie gekregen van dit waardeloze stukje technogie. Blijft me maar aanbieden om met adviseurs te connecten die er niet zijn, dan te suggereren dat ik moet bellen terwijl ik juist had gezegd dat dat nou juist het probleem is. Heeft voor de rest ook geen geheugen van het gesprek en stelt de hele tijd opnieuw dezelfse stomme vragen.

Liever geen chatbot dan dit.

 

Mijn probleem is deze keer dat ik geen netwerk heb in het buitenland (Eswatini). 

Beste @Tv90  Welkom.

Dit onderwerp staat in een foute groep. De moderator zal de topic verplaatsen.

Welk abonnement heb je en in welk land ben je? Probeer handmatig een andere provider te selecteren in je telefoon vaak geeft dat wel resultaat.
Heb je roaming aanstaan en alles in je account staat goed? (Zie screenshot 

 


Hoi Tv90, van harte welkom op de Community en mooi dat je in eSwatini bent! Ik geef je graag direct meer duidelijkheid over het netwerk daar. We hebben geen contract met eSwatini/Swaziland. Je kan daar het beste een lokaal simkaartje kopen. Kijk voor toekomstige reizen altijd op deze pagina, zodat je precies weet met welke netwerken je in welke landen je verbinding kan maken:Tarieven en dekking in het buitenland | Odido

Wat betreft Izzi. Izzi heeft meerdere troubleshoots en dat zijn veel vraag-antwoord oplossingen. As je het meerdere keren probeert en het lukt niet dan verwijst de chatbot naar een medewerker. Als er geen collega's zijn op de chat dan is bellen de andere optie. Maar gelukkig hebben we ook andere mogelijkheden zoals hier op de Community, Facebook en X. Weet je toevallig nog welke zinnen of trefwoorden je in dit gesprek hebt gebruikt? Ik heb het direct doorgegeven aan mijn collega's van de Chatbot-afdeling. Ze werken er elke dag hard aan om de chatbot slimmer te maken, dus als je feedback heeft dan horen we het graag. Daarnaast zijn ze ook bezig om Izzi meer geheugen te geven, zodat ze begrijpt waar het gesprek over gaat. We hebben wel direct verder gekeken. eSwatini is in de afgelopen dagen maar 1 keer genoemd en deze stond nog niet geprogammeerd. Vandaar dat Izzi in dit geval niet heeft begrepen wat eSwatini is. Mijn collega gaat dit in ieder geval toevoegen, dus bedankt voor het onder de aandacht brengen van dit land!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een heel fijn verblijf daar en een goede reis! 😄


die vraag-antwoord chatbots moet je direct wegdoen, helemaal mee eens. Veel te veel werk en als de vraag/antwoord niet voorgeprogrammeerd is wordt het niks dan frustratie.

Voor de gein heb ik een AI chatbot voor de Odido site gezet, die doet het binnen 3 klikken.

Op de vraag over dekking in spanje stuurt izzi je naar de website waar je ook via de reguliere zoekfunctie terecht komt. Met AI krijg je direct antwoord:

 

 


Reageer