Skip to main content

Hallo! Ik heb vorige week een internetabonnement bij jullie afgesloten, echter lukt het niet om deze aan m'n account te koppelen. Ik vermoed dat dat ligt aan het feit dat ik op dit account andere initialen heb dan bij m'n nieuwe abonnement contract. De initialen JP zijn niet van mij en ik zou die graag weg willen hebben, maar dat lukt me helaas niet. De correcte initialen zijn VD. Zouden jullie dit voor me kunnen dubbel checken en eventueel het abonnement proberen te koppelen aan mijn account? Zo heb ik een overzicht van al mijn abonnementen samen.

kan iemand reageren?

 


Hoi Valeria, van harte welkom op de Community! Leuk dat je naast je mobiele abonnement nu ook Internet + TV bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat dat de abonnementen inderdaad niet op dezelfde naam staan. Het mobiele abonnement staat op de voorletters J.P. en Internet + TV staat op V. Daarnaast komen de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN ook niet overeen met die je hier in je profiel hebt gezet. Beide abonnementen moeten op exact dezelfde naam en gegevens staan om je abonnementen in 1 Mijn Odido-account te kunnen koppelen. Geen zorgen, dit kunnen we uiteraard voor je regelen.

Is de geboortedatum uit 2003 van jou? Mobiel staat namelijk op een andere geboortedatum (en naam). Dan moet er om te beginnen contractovername worden gedaan. Bekijk dan deze pagina om contractovername aan te vragen: Contractovername | Odido

Als ik het goed heb staat Internet + TV wel op jouw naam en geboortedatum. Echter is de naam nog niet volledig. 1 voorletter en zonder tussenvoegsel. Dit moet allemaal exact overeenkomen. Ik heb je daarom een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de voorletters en tussenvoegsel corrigeren.

Ik hoor het graag van je! 😄

 


Hoi Valeria, van harte welkom op de Community! Leuk dat je naast je mobiele abonnement nu ook Internet + TV bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat dat de abonnementen inderdaad niet op dezelfde naam staan. Het mobiele abonnement staat op de voorletters J.P. en Internet + TV staat op V. Daarnaast komen de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN ook niet overeen met die je hier in je profiel hebt gezet. Beide abonnementen moeten op exact dezelfde naam en gegevens staan om je abonnementen in 1 Mijn Odido-account te kunnen koppelen. Geen zorgen, dit kunnen we uiteraard voor je regelen.

Is de geboortedatum uit 2003 van jou? Mobiel staat namelijk op een andere geboortedatum (en naam). Dan moet er om te beginnen contractovername worden gedaan. Bekijk dan deze pagina om contractovername aan te vragen: Contractovername | Odido

Als ik het goed heb staat Internet + TV wel op jouw naam en geboortedatum. Echter is de naam nog niet volledig. 1 voorletter en zonder tussenvoegsel. Dit moet allemaal exact overeenkomen. Ik heb je daarom een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de voorletters en tussenvoegsel corrigeren.

Ik hoor het graag van je! 😄

 

 

Hai Marciano,

De geboortedatum uit 2003 is van mij inderdaad, mijn mobiele abonnement is in eerste instantie door mijn oma aangemaakt toen ik nog minderjarig was en staat dus op haar naam en geboortedatum. Dus mijn nieuwe abonnement is wel correct. Ik heb een kopie van mijn ID naar de e-mail gestuurd die ik heb ontvangen van jullie.

 

Super bedankt!


Hoi Valeria, bedankt voor de bevestiging. Ik zie dat mijn collega je naam voor Internet + TV inmiddels helemaal correct heeft gezet, dus dat is mooi. Had je contractovername ook al aangevraagd? Dit abonnement moet van de naam van je oma over op je eigen naam. Dan komen beide abonnementen overeen en dan kan je straks alles in 1 Mijn Odido account koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊


Hoi Marciano,

 

Ja, we probeerden de contractovername in te vullen, maar wanneer ik de verificatiecode invul geeft die me een foutmelding dus ik weet niet precies hoe ik verder moet!

 

Groetjes,

Valeria


Hallo Marciano,

 

ik zie in mijn account nog steeds de oude initialen staan. 


Reageer