Skip to main content

Inloggen odido app voor aanvraag eSIM zonder Sim

• August 7, 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Goedeavond, 

Plots geeft mijn Samsung telefoon aan de sim kaart niet meer te herkennen. Veel geprobeerd maar weinig lukte. Achja, makkelijk op te lossen dacht ik, door een eSim aan te vragen.

Dus de Odido app installeren. Maar dit geeft problemen met inloggen. Omdat ik geen werkende sim kaart heb, lukt het inloggen met SMS niet. Inloggen via iDin dan maar. Echter werkt dat ook niet, want na het bevestigen van mijn gegevens wordt ik doorverwezen naar de Odido website, en niet naar de app.

Ik zit nu in het buitenland dus even naar de Odido winkel lopen kan niet. Graag zou ik een eSim willen. Ik heb mijn gegevens voor de moderators op mijn profiel aangepast.

Groetjes 

August 8, 2025

Hoi dubbeldam, leuk dat je kiest voor een eSIM! Dat brengt een hoop voordelen met zich mee. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice. Vanwege de veiligheid en privacy kunnen en mogen we dit alleen telefonisch voor je in orde maken, aangezien iDIN-verificatie niet lukt en je geen werkende simkaart meer hebt. Mijn collega's kunnen de nieuwe eSIM direct voor je regelen en helpen je dan ook meteen bij het activeren. Mijn collega's staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur. Op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur. Je kan ze vanuit het buitenland bereiken op: +316-24001200. Laat het me weten als je mijn collega's hebt gesproken en of het is gelukt. Ik hoor het graag van je! 😊

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi dubbeldam, leuk dat je kiest voor een eSIM! Dat brengt een hoop voordelen met zich mee. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice. Vanwege de veiligheid en privacy kunnen en mogen we dit alleen telefonisch voor je in orde maken, aangezien iDIN-verificatie niet lukt en je geen werkende simkaart meer hebt. Mijn collega's kunnen de nieuwe eSIM direct voor je regelen en helpen je dan ook meteen bij het activeren. Mijn collega's staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur. Op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur. Je kan ze vanuit het buitenland bereiken op: +316-24001200. Laat het me weten als je mijn collega's hebt gesproken en of het is gelukt. Ik hoor het graag van je! 😊