Ik heb geen toegang tot mijn abonnement,Kan iemand mij helpen even te kijken?
Toen ik op internet klikte, stond er Oeps! …
Ik heb geen toegang tot mijn abonnement,Kan iemand mij helpen even te kijken?
Toen ik op internet klikte, stond er Oeps! …
Beste Haibin,
Wat vervelend dat u niet op uw abonnement kunt klikken. Als uw abonnement wel actief is maar u het niet kunt openen, raad ik u aan om, als u het via de website heeft geprobeerd, de app te downloaden en het daar opnieuw te proberen. Indien u de app al gebruikt maar het niet lukt, probeer dan de website. Mocht het in beide gevallen niet lukken, raad ik u aan om contact op te nemen met Odido zelf. Helaas ben ik geen medewerker van Odido, dus ik kan niet nakijken waar het probleem precies ligt.
Ik wens u nog een fijne avond en aarzel niet om contact op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Kyomi
Beste Haibin,
Wat vervelend dat u niet op uw abonnement kunt klikken. Als uw abonnement wel actief is maar u het niet kunt openen, raad ik u aan om, als u het via de website heeft geprobeerd, de app te downloaden en het daar opnieuw te proberen. Indien u de app al gebruikt maar het niet lukt, probeer dan de website. Mocht het in beide gevallen niet lukken, raad ik u aan om contact op te nemen met Odido zelf. Helaas ben ik geen medewerker van Odido, dus ik kan niet nakijken waar het probleem precies ligt.
Ik wens u nog een fijne avond en aarzel niet om contact op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Kyomi
Bedankt voor het antwoord, maar de app werkt ook niet
Hoi Haibinke, van harte welkom op de Community! Log je in met het e-mailadres k**7@gmail.com? Ik zie een heel oud account staan. Deze zit in de weg en heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten om te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnementen toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Hoi Haibinke, van harte welkom op de Community! Log je in met het e-mailadres k**7@gmail.com? Ik zie een heel oud account staan. Deze zit in de weg en heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten om te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnementen toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Ik heb het account opnieuw aangemaakt en het abonnement toegevoegd. Er is een nieuw probleem ontstaan
Hi Haibinke, bedankt voor je screenshot! Er stond toch nog een ander account gekoppeld voor je Internet abonnement op het e-mailadres 1**3@qq.com die ik over het hoofd heb gezien. Deze heb ik net ook verwijderd. Als het goed is moet het over 30 minuten wel lukken om Internet toe te voegen aan je Mijn Odido-account waar je met k**7@gmail.com mee inlogt. Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Hi Haibinke, bedankt voor je screenshot! Er stond toch nog een ander account gekoppeld voor je Internet abonnement op het e-mailadres 1**3@qq.com die ik over het hoofd heb gezien. Deze heb ik net ook verwijderd. Als het goed is moet het over 30 minuten wel lukken om Internet toe te voegen aan je Mijn Odido-account waar je met k**7@gmail.com mee inlogt. Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Het abonnement is succesvol toegevoegd, maar het probleem blijft bestaan.
Hi Haibinke, bedankt voor je screenshot! Er stond toch nog een ander account gekoppeld voor je Internet abonnement op het e-mailadres 1**3@qq.com die ik over het hoofd heb gezien. Deze heb ik net ook verwijderd. Als het goed is moet het over 30 minuten wel lukken om Internet toe te voegen aan je Mijn Odido-account waar je met k**7@gmail.com mee inlogt. Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Ik heb het abonnement succesvol toegevoegd, maar het probleem is niet opgelost,
Ik heb het abonnement succesvol toegevoegd, maar het probleem is niet opgelost
Hi Haibinke, bedankt voor je screenshot! Er stond toch nog een ander account gekoppeld voor je Internet abonnement op het e-mailadres 1**3@qq.com die ik over het hoofd heb gezien. Deze heb ik net ook verwijderd. Als het goed is moet het over 30 minuten wel lukken om Internet toe te voegen aan je Mijn Odido-account waar je met k**7@gmail.com mee inlogt. Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Hi Haibinke, bedankt voor je screenshot! Ik heb direct verder gezocht en er is inmiddels een probleem bekend waarbij je deze foutmelding krijgt. Ik heb een case voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 14 dagen, maar ik gok heel stiekem dat ze wel eerder aan je case toekomen. Laat je het me weten als ze contact met je hebben opgenomen? Ik hoor het graag!
Case 71547295
Hi Haibinke, bedankt voor je screenshot! Ik heb direct verder gezocht en er is inmiddels een probleem bekend waarbij je deze foutmelding krijgt. Ik heb een case voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 14 dagen, maar ik gok heel stiekem dat ze wel eerder aan je case toekomen. Laat je het me weten als ze contact met je hebben opgenomen? Ik hoor het graag!
Case 71547295
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost
Hi
Hi
Het is al een halve maand geleden en er is geen verandering
Kan Odido Company dit probleem niet oplossen?
Hoi Haibinke, sorry voor de late reactie. Jouw topic is me volledig ontglipt. Ik heb de case er direct bijgepakt en ik zie dat het nog niet is opgelost. Deze laatste update was op 14 augustus. Ik heb direct de vraag uitgezet of er al meer bekend is. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je direct weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.