Skip to main content
Beantwoord

ik ben nog steeds niet geholpen en odido negeer mij bewust

Odido stuur me van het kastje naar de muur ze hebben al me gegeven al ook me klantnummer maar weigeren echte de beloofde compensatie in orde te maken voor 20 maanden verschrikkelijk internet en elke dag uitval daarvan gelukkig na overstap naar kpn nooit meer last gehad van problemen odido kom nu gewoon is je beloftes na hier nog maals mijn klantnummer en dubbele topics mogen niet maar ik moet wel als jullie mij bewust negeren 

[aangepast door moderator, plaats geen privégegevens openbaar]

Beste antwoord door Cristien

@Johannes12. Je topic met antwoorden van de moderator vind je Hier

uit je plaat gaan tegen klanten zou jij ook niet leuk vinden, het is niet onze schuld.

Hou je aan de community regels a.u.b. 

Fijne avond. 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

15 reacties

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 236 reacties
  • 13 februari 2025

Vul je klantnummer en al je andere gegevens even in bij je profiel. Dan kan een moderator je sneller helpen. 

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

Ik heb die gegevens echt aleen 20 keer door gegeven aan odido en ook in me acc staan ze al vanaf dag 1 en nog steeds doet odido hellemaal niks

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

Odido stuur me van het kastje naar de muur ze hebben al me gegeven al ook me klantnummer maar weigeren echte de beloofde compensatie in orde te maken voor 20 maanden verschrikkelijk internet en elke dag uitval daarvan gelukkig na overstap naar kpn nooit meer last gehad van problemen odido kom nu gewoon is je beloftes na hier nog maals mijn klantnummer en dubbele topics mogen niet maar ik moet wel als jullie mij bewust negeren 

[Aangepast door moderator]

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 236 reacties
  • 13 februari 2025

Hou je wel even aan de regels van het forum? Het is niet de bedoeling dat je gaat spammen en dubbele topics aanmaakt over hetzelfde probleem. Ik begrijp je frustratie, maar ik vraag je toch vriendelijk om te kijken of je hier je gegevens hebt ingevuld. 

https://community.odido.nl/settings/profile

Heb je trouwens de beloofde compensatie zwart op wit gekregen per mail of post? 

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

Jullie drijven mensen echt tot waanzin he totale waanzin NOGMAALS IK HEB DIE GEGEVENS AL INGEVULD VOOR DE 1000000000000000 KEER OVERAL HEB IK DIE GEGEVENS GEDEELD ODIDO DOET GEWOON WEG HELLEMAAL NIKS STOP IS MET MENSNE ZO GIGANTISCH BELACHELIJK TE MAKEN

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

En ja ook al 1000000000000 keer uitgelegd heb het zwart op wit staan ja ze hebben dat al zo vaak beloof odido doet hellemaal geen moer en komt niks na

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 236 reacties
  • 13 februari 2025

Ik ben net als jou een mede klant, je praat hier namelijk op een klant helpt klant forum. De moderators kunnen je alleen snel helpen als jij je profiel hebt ingevuld. Anders moeten ze dat nog weer opnieuw vragen. Wil je het niet invullen? Prima, maar je maakt het jezelf niet makkelijker.

En nogmaals, niet spammen houdt je aan de regels van de community. 1 reactie per keer is voldoende, en het hoeft niet in CAPS, daar bereik je niks meer mee dan normaal te typen.

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

LUISTER NOU IS NAAR WAT IK ZEG IK HEB DAT PROFIEL AL INGEVULD MET AL ME GEGEVENS BEHANDEL MIJ NOU IS NIET ALS EEN MONGOL 

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

Hier alles ingevuld iedereen weet het beter ik heb alles al ingevuld ben al maanden bezig odido heeft totaal schijt aan hun klanten 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7894 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025

@Johannes12. Je topic met antwoorden van de moderator vind je Hier

uit je plaat gaan tegen klanten zou jij ook niet leuk vinden, het is niet onze schuld.

Hou je aan de community regels a.u.b. 

Fijne avond. 

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

Dit helle platforms zit vol met mensen die zich bemoeien met dingen die niet hun zaken zijn odido belooft mij een compensatie die ze gewoon weg niet nakomen dit was de enigste optie om met hun in contact te komen heb geen sociale media dus word gedwongen het hier te doen ALS ODIDO NOU GEWOON IS ZOU HELPEN WAS HET HELLE GEZEIK AL LANG OPGELOST 

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 236 reacties
  • 13 februari 2025

Ik heb het antwoord van ​@Cristien als "antwoord" neergezet. Zodat dit topic gesloten kan worden. Dubbele topics zijn hier niet toegestaan, je hebt al reactie van een moderator op je andere topic. 

• 0 reacties
  • 13 februari 2025

Er is hellemaal niks opgelost nog maar oké odido licht mensen gewoon op dus lekker dan

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Johannes12., we willen dit graag voor je uitzoeken en meekijken naar een oplossing! We negeren zeker niet, we zijn alleen nog niet aan je topic toegekomen. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. Het is niet de bedoeling om meerdere topics over hetzelfde onderwerp aan te maken. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons. We zullen zo snel mogelijk in je andere topic bij je terugkomen. Dit topic gaat nu op slot. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen