Skip to main content

Na een software update is mijn pixel 9 pro herstart. 

Esim wordt niet ontgrendeld door mijn pin. Echter kan ik met geen mogelijkheid de puk code invoeren. Ik krijg enkel de mededeling dat ik een x aantal seconden moet wachten om de pin opnieuw in te voeren.

Via ander device pin gecontroleerd in mijn odido, esim blijft deze weigeren.

Hoe kan ik de puk code invoeren?

Normaal blokkeerd je sim na 3 x de verkeerde pincode invoeren. Jouw toestel zal daarna (in opdracht van de simkaart) om de PUK code vragen.

Hallo ​@GerrieB 

Heb je je pincode misschien gewijzigd? In je Odido account krijg je alleen de originele pincode te zien 

Normaal blokkeerd je sim na 3 x de verkeerde pincode invoeren. Jouw toestel zal daarna (in opdracht van de simkaart) om de PUK code vragen.

Bedankt voor je reactie. De sim blokkeert niet zelf, het toestel vermeld de tekst: “try again in xx seconds, too many attempts with incorrect pin” .Naast de mogelijkheid voor een noodoproep kan niets ingevoerd worden.

Ik ga morgen proberen of ik met een nieuwe (fysieke) simkaart van een odido winkel geholpen ben.

Hallo ​@GerrieB 

Heb je je pincode misschien gewijzigd? In je Odido account krijg je alleen de originele pincode te zien 

Bedankt voor je reactie. Nee, ik heb de pin zelf niet gewijzigd.

Bedankt voor je reactie. De sim blokkeert niet zelf, het toestel vermeld de tekst: “try again in xx seconds, too many attempts with incorrect pin” .Naast de mogelijkheid voor een noodoproep kan niets ingevoerd worden.

Ik ga morgen proberen of ik met een nieuwe (fysieke) simkaart van een odido winkel geholpen ben.

Stop dan je sim eens in een ander toestel. Misschien is dit een specifiek Pixel dingetje.

Reageer