Ik heb sinds 9 juli een verlengde contract voor mobiele telefoon. Sinds het ingaan van het contract kan ik geen verbruik zien in de app (daarvoor wel). Ik heb de app verwijderd en opnieuw ingeinsteleerd. Ik heb 2 keer met Odido gesproken en zouden terug gebeld worden maar nog niets gehoord. Hoe kan ik dit opgelost krijgen? O, en ik ben zakelijke klant ook nog!
Beantwoord
Geen data zichtbaar in app en Odidio reageert niet.
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Tabitha, van harte welkom op de Community! Ik zie inderdaad dat je Mijn Odido-account nog gekoppeld stond aan je oude abonnement **66. Ik heb dit account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement(en) te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.