Skip to main content
Beantwoord

Geen data zichtbaar in app en Odidio reageert niet.

  • 29 July 2024
  • 5 reacties
  • 44 Bekeken

Ik heb sinds 9 juli een verlengde contract voor mobiele telefoon.  Sinds het ingaan van het contract kan ik geen verbruik zien in de app (daarvoor wel). Ik heb de app verwijderd en opnieuw ingeinsteleerd. Ik heb 2 keer met Odido gesproken en zouden terug gebeld worden maar nog niets gehoord. Hoe kan ik dit opgelost krijgen? O, en ik ben zakelijke klant ook nog!

Hoi Tabitha, van harte welkom op de Community! Ik zie inderdaad dat je Mijn Odido-account nog gekoppeld stond aan je oude abonnement **66. Ik heb dit account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement(en) te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?


Ik heb een nieuw account aangemaakt.

Ik probeer mijn mobiele abonnement toe te volgende. Het is nog steeds **66 omdat Ik nummer mijn nummer gehouden heb.

Ik krijg een bevestigingscode om die abonnement toe te volgende.maar krijg ik steeds het bericht dat er iets fout is gegaan.

Uitgelogd en weer ingelogd. Nog niet gelukt.


Hi @Tabitha1963 ,

Probeer je je telefoonnummer te koppelen aan het e-mailadres wat beschreven staat in je Community account? Je nummer is inmiddels losgekoppeld en ook aan dit e-mailadres staan nog geen andere abonnementen gekoppeld. In principe moet het dus lukken. Zou je het voor mij ook nog eens willen proberen via de website in plaats van via de App? Dat doe je hier: https://www.odido.nl/login

Ik hoor graag van je of je dan dezelfde foutmelding krijgt.


Ik probeer in te loggen met mijn zakelijke email. Ik heb een nieuw account aangemaakt met dit mail address info@i ***********l.com

Ik kan Inloggen maar geen bestaande abonnement toevoegen. Het lukt ook niet om mijn 2 x  097 abonnementen te linken.


Het probleem is nog steeds niet opgelost. Gisteren en vandaag nog gebeld met Odido. Nu zie ik helemaal niets in mijn account ook niet mijn 097 nummers.

Het casus was afgesloten ivm met ontkoppeling van mijn nummer.  (Sigh)

Er is een nieuwe casus aangemaakt. Het kan zijn dat ik maandag pas geholpen word. Een maand zonder inzicht in mijn verbruik. Hoe moeilijk kan het zijn voor de technische dienst de abonnement te koppelen aan mijn account?

Gefrustreerd ....


Reageer