Skip to main content

Extra's van Odido

Extra's van Odido
Toon eerste reactie

31 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Dollen86, fijn dat je de mail hebt ontvangen en uiteraard graag gedaan! Ik heb Videoland zojuist omgezet naar Videoland Plus voor 2 punten. Ik wens je veel kijkplezier en nog een hele fijne dag, mocht je in de toekomst nog vragen hebben of veranderingen laten plaatsvinden, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je! 😄

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 maart 2025

Goedemiddag, 13 maart is mijn nieuwe abonnement ingegaan na verlengen. Hierbij zitten ook 3 extra's.

Echter kan ik deze extra;s nergens kiezen. De melding die ik zie staan, klopt ook niet: '’Extra's maken geen onderdeel uit van je abonnement, maar kan je apart bijbestellen.'’ 

Ik probeer al sinds een week via de chatbot doorverbonden te worden, maar dit kan helaas niet.

Aangezien ik hier wel voor betaal, wil ik dit graag zsm opgelost hebben.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 17 maart 2025

Welk abonnement heb je precies aangeschaft?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 maart 2025
eric schreef:

Welk abonnement heb je precies aangeschaft?

Unlimited Premium

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 17 maart 2025

Ja, dat is het juiste! Als je snel geholpen wilt worden, bel dan even de klantenservice op 0800-0092. Moderators hier hebben veel topics te behandelen en andere klanten op dit klant helpt klant forum kunnen verder niet in je persoonlijke gegevens kijken. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Extras van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je je abonnement bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Wel zo fijn als de Extra's kunt kiezen bij je abonnement, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je beschikt over Unlimited Premium, waarbij je 3 punten ontvangt om in te zetten voor Extra's. Nu zie ik dat je wel een lopende betalingsregeling hebt. Dat is ook de reden dat je het niet kunt aanzetten. Bij een betalingsregeling kun je niet je abonnement wijzigen en dus ook geen Extra's activeren. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt in je Mijn Odido account. 

Nu snap ik heel goed dat je de Extra's geactiveerd wilt hebben, aangezien je ervoor betaalt. Daarom kan ik een ticket voor je doorzetten richting onze incasso afdeling, zodat zij je verzoek binnen 2 werkdagen in behandeling nemen. Kun je aangeven welke Extra's je geactiveerd wilt hebben? Dan kan ik het daarna gelijk voor je doorzetten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen