Skip to main content
Beantwoord

eSIM Transfer Werkt Niet (iPhone to iPhone)

• August 1, 2025
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Beste support, 

Ik kan mijn eSim niet van een iphone naar een ander versturen. Kunnen jullie mij helpen? Uit mijn onderzoek blijkt dat het probleem opgelost zal worden als jullie mijn eSim aan jullie kant “resetten”.

Bedankt.

Viraj

@Marciano van Odido 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Viraj, ik zie er zaterdag een nieuwe simkaart is geactiveerd. Is alles gelukt? Zo niet, zet dan je volledige naam, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee naar de mogelijkheden voor een nieuwe eSIM. Heb je toegang tot de Mijn Odido App? Daar kan je een nieuwe eSIM bestellen. Heb je een Odido Shop in de buurt? Loop dan zeker binnen, dan weet je zeker dat je met een actieve eSIM weer naar buiten loopt.

Ik hoor het graag van je! 😄

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Viraj, ik zie er zaterdag een nieuwe simkaart is geactiveerd. Is alles gelukt? Zo niet, zet dan je volledige naam, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee naar de mogelijkheden voor een nieuwe eSIM. Heb je toegang tot de Mijn Odido App? Daar kan je een nieuwe eSIM bestellen. Heb je een Odido Shop in de buurt? Loop dan zeker binnen, dan weet je zeker dat je met een actieve eSIM weer naar buiten loopt.

Ik hoor het graag van je! 😄