Skip to main content

E-mailadres Mijn Odido werkt niet meer

  • 15 July 2024
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Goedemorgen,


Nadat odido mijn internet+tv opgezegd heeft ivm verhuizing, kan ik niet meer inloggen op mijn-odido. Vlak na het opzeggen kon ik nog inloggen, ik heb toen ook het nieuwe adres gekoppeld aan mijn account. Maar inmiddels kom ik er niet meer in. Bij aanvragen van nieuw wachtwoord krijg ik geen e-mail OF hij geeft zelfs aan dat mijn e-mail adres niet bekend is. Als ik dan probeer een nieuw account aan te maken zegt hij vervolgens wel dat mijn e-mail adres al in gebruik is.


Er lijkt dus gewoon iets fout te gaan met mijn account. 


Iemand nog tips?

Hoi Hotwiredave, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog een oud account op je e-mailadres stond. Deze stond waarschijnlijk in de weg, dus ik heb 'm verwijderd. Over 15 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV te koppelen.

Je nieuwe/huidige adres is B**n 32, klopt dat? Voor je 2 mobiele abonnementen staat je adres nog op het oude adres. Deze abonnementen staan ook op 3 voorletters, terwijl Internet + TV op alleen 1 voorletter staan. Om deze mobiele abonnementen straks te koppelen in Mijn Odido, moeten deze gegevens gewijzigd worden. Laat je het me weten of het is gelukt met het aanmaken van een nieuw account? Dan kijken we daarna naar je mobiele abonnementen! 😄


Goedemorgen,


Nadat odido mijn internet+tv opgezegd heeft ivm verhuizing, kan ik niet meer inloggen op mijn-odido. Vlak na het opzeggen kon ik nog inloggen, ik heb toen ook het nieuwe adres gekoppeld aan mijn account. Maar inmiddels kom ik er niet meer in. Bij aanvragen van nieuw wachtwoord krijg ik geen e-mail OF hij geeft zelfs aan dat mijn e-mail adres niet bekend is. Als ik dan probeer een nieuw account aan te maken zegt hij vervolgens wel dat mijn e-mail adres al in gebruik is.


Er lijkt dus gewoon iets fout te gaan met mijn account. 


Iemand nog tips?

Hoi Hotwiredave, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog een oud account op je e-mailadres stond. Deze stond waarschijnlijk in de weg, dus ik heb 'm verwijderd. Over 15 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV te koppelen.

Je nieuwe/huidige adres is B**n 32, klopt dat? Voor je 2 mobiele abonnementen staat je adres nog op het oude adres. Deze abonnementen staan ook op 3 voorletters, terwijl Internet + TV op alleen 1 voorletter staan. Om deze mobiele abonnementen straks te koppelen in Mijn Odido, moeten deze gegevens gewijzigd worden. Laat je het me weten of het is gelukt met het aanmaken van een nieuw account? Dan kijken we daarna naar je mobiele abonnementen! 😄

 

Hallo Marciano,

Account aanmaken + toevoegen van mijn huis abonnement is gelukt! Is inderdaad het genoemde adres. Alvast bedankt daarvoor.  Nu de mobiele abonnementen nog.


Hoi, superfijn dat het is gelukt met het aanmaken van je account en het koppelen van je Internet + TV abonnement! Ik heb je zojuist op beide mobiele nummers een verificatiecode per SMS gestuurd. Wil je die hier aan me doorgeven? Dan ga ik aan de slag om je adres te wijzigen! Ik heb je daarnaast ook een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters ook gelijktrekken, zodat alle abonnementen straks in 1 Mijn Odido-account gekoppeld kunnen worden! 


Hoi, superfijn dat het is gelukt met het aanmaken van je account en het koppelen van je Internet + TV abonnement! Ik heb je zojuist op beide mobiele nummers een verificatiecode per SMS gestuurd. Wil je die hier aan me doorgeven? Dan ga ik aan de slag om je adres te wijzigen! Ik heb je daarnaast ook een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters ook gelijktrekken, zodat alle abonnementen straks in 1 Mijn Odido-account gekoppeld kunnen worden! 

Hallo Marciano,

Kopie van mijn ID heb ik gestuurd als reactie op je mailtje. De verificatiecode van telefoon nr 06….1844 is 8686132. Op het andere nummer hebben we nog geen smsje ontvangen, maar dit nummer is tijdje terug ook pas overgezet van Ben naar Odido en gaat pas vanaf 7-24 in. Ik gok dat het daar mee te maken heeft. 


Hoi Dave, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je mail met de kopie ontvangen en ik heb je voorletters zojuist gewijzigd. Deze staan nu op dezelfde 3 initialen als je mobiele abonnementen. Het mobiele abonnement **44 staat nu ook op je nieuwe adres. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken dan moet het lukken om dit abonnement te koppelen aan je bestaande Mijn Odido-account.

Het abonnement met **23 ontvangt natuurlijk inderdaad nog niet de SMS. Maar ook deze staat nu op het juiste adres. Zodra deze van start gaat op 24 juli zal je deze ook kunnen koppelen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Reageer