Skip to main content

Contact afdeling bewindvoeringen

  • 15 July 2024
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

Ik probeer al meer dan 6 weken!! per e-mail in contact te komen met de afdeling bewindvoering/schuldhulp. Ik ben bewindvoerder van mijn zus en ik wil haar abonnement aanpassen/verlengen echter hierop staat een code omdat zij onder bewind staat dus ik kom nu niet verder.

De e-mailadressen die ik gebruik zijn: XXXX en XXXX. Bij beide krijg je geen beantwoording als een e-mail is ontvangen en inhoudelijk wordt er dus al helemaal niet gereageerd. Telefonisch kom je ook niet verder op de algemene klantenservice omdat de betreffende afdeling blijkbaar helemaal afgeschermd is. 

Wie kan mij helpen? 

 

Moderator edit: dit e-mailadres wordt niet langer gebruikt en is daarom verwijderd.

Gebruik altijd het contactformulier wanneer je een vraag hebt die anderzijds niet beantwoord kan worden: 
Odido Service is er voor je | Odido.

Hoi eckev, van harte welkom op de Community! Allereerst excuses voor de late reactie. Jouw topic is tussen wal en schip beland. Heb je inmiddels contact gehad met de juiste afdeling? Normaal gesproken staat de verwerkingstijd voor e-mail voor bewindvoering op 14 dagen, dus 6 weken is wel lang. Ik hoop dat je inmiddels contact hebt gehad. Ik hoor het graag van je!


Reageer