Skip to main content


Beste Odido

 

 

Ik hoop dat jullie mij met spoed kunnen helpen omdat ik me geen raad meer weet.

Ik heb telefonisch contact gehad over mijn registratie bij de BKR, horend bij een Odido abonnement. 

Het mobiele telefoonnummer waar het om gaat is: 06- ……79

 

 

Ik ben het niet eens met de registratie, want we zaten in een heftige coronaperiode waarbij ik mijn werk niet kon uitvoeren. Ik was afhankelijk van een zzp-toelage(uitkering) van de gemeente, maar al het papierwerk moest eerst in orde zijn. Ik kreeg heel veel stress van deze periode en zag door de bomen het bos niet meer. Er kwamen veel facturen op mij af die ik normaliter makkelijk en snel kon betalen. Dit lukte helaas niet meer, omdat er van de ene op de andere dag een werkstop was. Het ging niet geleidelijk, maar directe stop.  Het gaat om een factuur van €45, wat uiteraard ook een factuur is, maar dit heeft voor veel obstakels gezorgd in mijn werk. 

 

De impact op mijn onderneming als ondernemer is erg groot.

 

 

 

 

Ik hoop spoedig van u te horen.

 

Mvg,

Beste @Ismail97 Wat een toestand, dus Taxi’s moeten ook elektrisch gaan rijden?

Zorg dat alles in je account is ingevuld (zie mijn onderschrift) 

Zorg dat je 06-nummer waar het om gaat, de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van het IBAN en het contractnummer van het BKR. Ook bij de hand hebt. Als de moderators er om vragen. Dus niet hier openbaar

Verder wens ik je veel succes! 🤞🍀 


Het is gelukt!!!

Deze kan dicht bedanktt!


Hoi Ismail, van harte welkom op de Community! Wow, wat top dat het inmiddels al is gelukt - bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😄


Reageer