Beste Odido
Ik hoop dat jullie mij met spoed kunnen helpen omdat ik me geen raad meer weet.
Ik heb telefonisch contact gehad over mijn registratie bij de BKR, horend bij een Odido abonnement.
Het mobiele telefoonnummer waar het om gaat is: 06- ……79
Ik ben het niet eens met de registratie, want we zaten in een heftige coronaperiode waarbij ik mijn werk niet kon uitvoeren. Ik was afhankelijk van een zzp-toelage(uitkering) van de gemeente, maar al het papierwerk moest eerst in orde zijn. Ik kreeg heel veel stress van deze periode en zag door de bomen het bos niet meer. Er kwamen veel facturen op mij af die ik normaliter makkelijk en snel kon betalen. Dit lukte helaas niet meer, omdat er van de ene op de andere dag een werkstop was. Het ging niet geleidelijk, maar directe stop. Het gaat om een factuur van €45, wat uiteraard ook een factuur is, maar dit heeft voor veel obstakels gezorgd in mijn werk.
De impact op mijn onderneming als ondernemer is erg groot.
Ik hoop spoedig van u te horen.
Mvg,