Skip to main content

goede dag,

ik neem contact met jullie op in verband met mijn BKR-registratie. Mijn vriendin en ik hebben onlangs een woning gevonden die wij graag zouden willen kopen, maar helaas heeft de bank aangegeven dat wij geen hypotheek kunnen krijgen vanwege mijn negatieve BKR-registratie.

Het betreft een abonnement uit 2021, dat inmiddels volledig is afbetaald. De bank heeft mij geadviseerd om contact op te nemen met de kredietversterker, in dit geval Odido, om te kijken of er mogelijkheden zijn om deze registratie te herstellen of een oplossing te vinden. Ik heb reeds een e-mail gestuurd naar incasso@odido.nl, maar ik zou graag willen weten wat de mogelijkheden zijn en of u ons kunt helpen bij het oplossen van dit probleem.

Ik hoor graag van u.

Hallo @moh.elf 

Zie mijn onderschrift. Zorg dat je profiel zo volledig mogelijk is ingevuld (bij instellingen) 

De moderators gaan je later verder helpen, hoewel je het al ingang hebt gezet. Het is erg druk bij de administratie dus je zal geduld moeten hebben

Succes 🍀

Hallo @moh.elf 

Zie mijn onderschrift. Zorg dat je profiel zo volledig mogelijk is ingevuld (bij instellingen) 

De moderators gaan je later verder helpen, hoewel je het al ingang hebt gezet. Het is erg druk bij de administratie dus je zal geduld moeten hebben

Succes 🍀

Heb als het goed is alles ingevuld, heb ook perongeluk u reactie als het antwoordt geselecteerd😅 is dat een probleem? 

@moh.elf Geen probleem. De moderator mag het weghalen. Ik geef het even door,

Goedemorgen Moh, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Leuk dat jij en je vriendin een woning hebben gevonden. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je mail goed is aangekomen. Mijn collega's van Incasso zullen je verzoek zo snel mogelijk oppakken en een beslissing maken. Ze verwachten vrijdag aan jouw case (74276886) toe te komen, maar het zou ook na het weekend kunnen zijn. Mocht je maandag nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan doe ik m'n best om jouw case met voorrang op te laten pakken! 😄

Dank u wel! Dat valt echt perfect binnen het tijd schema dat wij hebben gekregen! 

Goedemorgen Moh, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Leuk dat jij en je vriendin een woning hebben gevonden. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je mail goed is aangekomen. Mijn collega's van Incasso zullen je verzoek zo snel mogelijk oppakken en een beslissing maken. Ze verwachten vrijdag aan jouw case (74276886) toe te komen, maar het zou ook na het weekend kunnen zijn. Mocht je maandag nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan doe ik m'n best om jouw case met voorrang op te laten pakken! 😄

Ik heb een aanvullende mail gestuurd onder vermelding van het case nummer (74276886) met aanvullende documenten (loonstrook en werkgeversverklaring recent). 

Hoi Moh, geen dank! Goed dat je meer documenten hebt meegestuurd, altijd handig. Ik hoop dat je snel reactie van mijn collega ontvangt. Zij nemen per mail contact met je op zodra de registratie verwijderd is. Houd me zeker op de hoogte!

Hoi Moh, geen dank! Goed dat je meer documenten hebt meegestuurd, altijd handig. Ik hoop dat je snel reactie van mijn collega ontvangt. Zij nemen per mail contact met je op zodra de registratie verwijderd is. Houd me zeker op de hoogte!

Goede dag, 

heb tot nu toe nog niks gehoord kan dat kloppen?

@moh.elf Er zijn de laatste tijd veel aanvragen dus het kan wel kloppen.

Meestal duurt het 14 dagen.

Goed nieuws! De bkr codering is verwijderd😇 ik bedank jullie allebei voor jullie hulp.

Hoi Moh, superfijn dat de BKR codering is verwijderd en uiteraard graag gedaan! Heel veel succes en plezier met jullie toekomstige woning! 😁

Beste ​@moh.elf Ik ben blij voor je! Veel geluk in je toekomstige 🏠 

Reageer