Skip to main content

Ik heb een vraag over BKR registratie die mij nu dwars zit bij hypotheek aanvraag.

Hallo @Mike 123 

Hier staan veel antwoorden op veelgestelde vragen, indien je een andere vraag hebt dan kan je die hier stellen.

KredietBeëindigd

Aanbieder
Odido Netherlands B.V.

Bedrag
€ 624

Contractnummer
46227847

Kredietsoort
Aflopend krediet 

Registratie datum
10-6-2020

Eerste aflossing
20-5-2020

Verwachte einddatum
20-5-2022

Werkelijke einddatum
7-5-2022

Dit krediet wordt 7-5-2027 verwijderd

Bijzonderheden

Tijdens de looptijd van je krediet

A

Achterstand

Datum codering:
11-10-2020

H

Herstelde achterstand

Datum codering:
30-10-2020

Ik zou graag deze registratie verwijderd willen, want het lijkt erop dat deze mijn hypotheek aanvraag in de weg zit. Wat kan Odido voor mij betekenen?

Goedemorgen Mike, goed om te zien dat het toch is gelukt om een topic te starten. Vul je profiel aan met de volgende gegevens waar de registratie op staat: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan pakken we het meteen op!

Goedemorgen Mike, goed om te zien dat het toch is gelukt om een topic te starten. Vul je profiel aan met de volgende gegevens waar de registratie op staat: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan pakken we het meteen op!

gedaan

ik weet overigens niet meer op welk mobiel de registratie staat, weet wel om welk contract het ging

; 46227847

Goedemorgen Mike, bedankt voor het invullen van je gegevens! Op contractnummer kan ik zelf niks vinden. Heb je op dit moment nog een actief mobiel abonnement bij ons? Ik moet je namelijk wel de mail kunnen sturen met de instructies om je verzoek bij Incasso in te dienen. Ik hoop dat je het oude mobiele nummer terug kan vinden en anders zie ik graag je huidige 06-nummer (mits deze bij Odido zit) in je profiel. Laat het me maar weten, anders zoek ik een andere oplossing!

Goedemorgen Mike, bedankt voor het invullen van je gegevens! Op contractnummer kan ik zelf niks vinden. Heb je op dit moment nog een actief mobiel abonnement bij ons? Ik moet je namelijk wel de mail kunnen sturen met de instructies om je verzoek bij Incasso in te dienen. Ik hoop dat je het oude mobiele nummer terug kan vinden en anders zie ik graag je huidige 06-nummer (mits deze bij Odido zit) in je profiel. Laat het me maar weten, anders zoek ik een andere oplossing!

Ik heb geen prive mobiel nummer meer, wel een zakelijk mobiel nummer van Odido, ik zal deze invullen in mijn profiel.

Hoi Mike, bedankt voor het updaten van je profiel. Via dit zakelijke abonnement mag ik niks doen, maar door gekoppelde contactpersonen kan ik de mail ook niet rechtstreeks naar jou sturen. Maar geen zorgen, we gaan het anders doen. Stuur zelf een mail naar incasso@odido.nl met de volgende gegevens: 

• Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Mijn collega's van Incasso pakken je verzoek dan zo snel mogelijk op en maken een beslissing. Als ze de registratie verwijderen nemen zij per mail contact met je op. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoop dat je snel van de registratie af bent! 😄

Hoi Mike, bedankt voor het updaten van je profiel. Via dit zakelijke abonnement mag ik niks doen, maar door gekoppelde contactpersonen kan ik de mail ook niet rechtstreeks naar jou sturen. Maar geen zorgen, we gaan het anders doen. Stuur zelf een mail naar incasso@odido.nl met de volgende gegevens: 

• Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).

Mijn collega's van Incasso pakken je verzoek dan zo snel mogelijk op en maken een beslissing. Als ze de registratie verwijderen nemen zij per mail contact met je op. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoop dat je snel van de registratie af bent! 😄

Dank je wel Marciano, ik heb de mail verstuurd, bedankt voor je hulp alvast

Geen dank, Mike. Nogmaals; ik hoop dat 'ie snel verwijderd kan worden en houd me zeker op de hoogte. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Hoi Marciano,

De codering is verwijderd, supersnel!

heel bedankt voor je hulp en ook een fijn weekend!

groet,

Mike 

Goedemorgen Mike, superfijn dat de codering zo snel is verwijderd en uiteraard graag gedaan. Jij ook bedankt voor het laten weten en voor nu nog een hele fijne zondag! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 

Reageer