Skip to main content
Beantwoord

Bereikbaarheid

  • 7 September 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Aan de hand van de ontwikkelingen van vandaag heb ik besloten om:
1) Mijn glasvezel abonnement te beëindigen
2) Mijn 06-abonnement te annuleren
3) Tevens mijn multisim te te beëindigen.

De redenen zijn als volgt (op chronologisch volgorde):

  1. Jullie zijn telefonisch praktijk onbereikbaar. Iedere keer als ik bel 08000092 of 0624001200 dan krijg ik te horen dat de "odido voicemail" vol is en niet doorgeschakeld kan worden. Dit is te omzeilen door NIKS te zeggen en dan krijg je keuzeopties van 1 tot 4. Dan word je wel doorgeschakeld. Dit is eindelijk gelukt na 5 pogingen.
  2. Medewerker Ayoub drukt vervolgens na de eerste zin de telefoon uit.
  3. Ik belde terug: Medewerker Ayoub zit te klieren met collega's en zegt hardop "NIET DOEN!" "Oh sorry ik had het tegen mijn collega, hihihiih". En drukt vervolgens weer uit
  4. Vervolgens had ik Chavella aan de lijn. In principe goed geholpen, maar de schade is al aangericht: ik heb besloten om alles te beëindigen. Maar toch drukt zij 2 tot 3x de telefoon uit (en belde ze mij terug).
  5. Vervolgens heb ik haar een 0 gegeven per e-mail en werd ze kwaad. WAAROM HEEFT U DAT GEDAAN MENEER. Omdat dat mijn mening is beste mevrouw.

Gezien het feit dat mensen bij Odido mij praktisch intimideren, slecht Nederlands spreken en in principe wanprestatie pleegt in de zin van boek 6 BW beëindig ik al mijn overeenkomsten met Odido. Ik zou mij schamen als ik daar zou werken.

 

Aanleiding voor mij om te bellen was was om
1) Service te krijgen voor multi-sim activeren voor mijn Apple Watch. Dit heeft weken niet gewerkt. Service heb ik niet gekregen>
2) Het opzeggen van multi-sim: hier heb ik nog steeds geen bevestiging van gekregen.

Incasseren gaat makkelijk. Maar leveren? Ho maar.

Hoi @Sleer, het is niet de bedoeling om meerdere topics over hetzelfde issue aan te maken, dit staat ook in onze huisregels vermeld. Ik moet eerlijk zeggen dat dit niet als de service klinkt die je van ons mag verwachten, excuses hiervoor! Als het telefonisch niet lukt, zijn er altijd meerdere manieren om met ons in contact te komen. Denk bijvoorbeeld aan onze chat, webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) of natuurlijk via deze weg. Je had namelijk hetzelf ook al aangegeven in dit topic: 

Zoals ik het topic al aangaf, kan ik je hierbij verder helpen en had ik je een optie tot oplossing geboden. Echter, had je hierop geen reactie meer gegeven, waardoor ik ook geen actie kon ondernemen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en dat er een opzegging is verwerkt voor je mobiele abonnement en dat je Multisim is stopgezet. Jammer, maar de keus is uiteraard aan jou. 

Wil je dat ik je topic nog doorzet naar mijn collega's van Internet + TV, zodat zij met je mee kunnen kijken om dat abonnement op te zeggen? Laat het maar gerust weten! 


De Apple watch-topic zag op de Apple-watch. Dit topic ziet op de onbereikbaarheid van jullie klantenservice waar je mij nu weer naar verwijst.

Hoe de kinderen van klantenservice omgaat met klanten is te bizar voor woorden.Doorverwijzen hoeft niet. Ik heb de opzegging van glasvezel ook al ingezet.

Het is te triest voor woorden dit.

 


Reageer