Skip to main content
Beantwoord

afkoop abonnement

  • 28 July 2024
  • 7 reacties
  • 62 Bekeken

Wat kost het om mijn mobiel abonnement af te kopen? Want ik kom niet in aanmerking voor een early renewal

 

Hallo @Robcitroen 

Bij een afkoop, betaal je 50% van de maandelijke kosten zonder kortingen voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt).

Vul je klantnummer in in je community profiel zodat een moderator dit direct voor je kan nakijken.


Hoi @Robcitroen ,

Waarom kun je geen early renewal afsluiten?


@Robcitroen 

Mocht je een nieuw toestel nodig hebben dan kan je ook kijken naar een los toestel.


Wat kost het om mijn mobiel abonnement af te kopen? Want ik kom niet in aanmerking voor een early renewal

 

Volgens odido heb ok die al eens gehad


Hallo @Robcitroen 

Bij een afkoop, betaal je 50% van de maandelijke kosten zonder kortingen voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt).

Vul je klantnummer in in je community profiel zodat een moderator dit direct voor je kan nakijken.

Heb ik net ingevuld


Hoi @Robcitroen ,

Waarom kun je geen early renewal afsluiten?

Heb ik al eens gehad

 


Hallo @Robcitroen 

Bij een afkoop, betaal je 50% van de maandelijke kosten zonder kortingen voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt).

Vul je klantnummer in in je community profiel zodat een moderator dit direct voor je kan nakijken.

Heb ik net ingevuld

Heb ik ingevuld 


Reageer