Skip to main content

Alles opnieuw gedaan nieuw en email app opnieuw gedownload gisteren zag ik alles zoals het hoort en nu kijk ik vraag die weer abonnement kopen of koppelen tewel dat allemaal al gedaan is. Word hier wel heel kwaad van wil gewoon mijn  abonnementen zien meer niet.

Hoi Tjapko, wat apart dat je abonnementen niet gekoppeld blijven staan in Mijn Odido. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er wel een heel oud account op je e-mailadres staat. Ik weet voor 99% zeker dat dit het probleem is. Ik kan het oude account verwijderen, zodat je een nieuwe kan aanmaken en vervolgens je abonnementen kan koppelen. Laat je het me weten of ik dit kan doen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Let wel op je taalgebruik. Ik heb je titel aangepast, omdat deze in strijd was met onze huisregels!


Gaat je gang XXX was het eerst en toen hebben jullie dit verwijderd zo dat ik met een ander mail adres een nieuwe kon maken. Maar het is het proberen waard 


Goedemorgen Tjapko, ik heb het oude account verwijderd. Op dit moment bestaat er nog 1 Mijn Odido account met e-mailadres t***s@gmail.com. Deze is  nuleeg. Als je inlogt op Mijn Odido met dit e-mailadres zou het moeten lukken om je abonnementen te koppelen. Wil je een Mijn Odido account aanmaken met een ander e-mailadres? Dan kan dat via Mijn Odido registreren. Ik hoor graag of het is gelukt! 


Reageer