Skip to main content

Hoi ,

Ik probeer mijn Internet (thuis) abonnement toe te voegen maar krijg de melding dat er te veel resultaten zijn.
Kan iemand mij hier verder mee helpen?

Groet, Robert Jan

Kan hier een reactie op komen?
In andere topics wordt binnen zeer korte tijd gereageerd door Odido-mensen.

Privéberichten worden ook al niet beantwoord.


Hi Robert Jan, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk iedereen te woord te staan. Uiteraard help ik je graag bij het koppelen van je abonnement aan een Mijn Odido account. De foutmelding die je krijgt is bij ons een bekend probleem, waarvoor nog geen concrete oplossing gevonden is. Onze excuses hiervoor! Gelukkig hebben een omweg waarmee we ervoor kunnen zorgen dat je toch de mogelijkheid hebt om je abonnement te koppelen. We kunnen namelijk tijdelijk een ander IBAN instellen bij je abonnement voor Internet + TV. Mocht je daarom een extra IBAN hebben, zou je deze dan samen met jouw klantnummer voor Internet + TV (opbouw is ABC12345) willen vermelden in jouw Communityprofiel? Dit is alleen voor Odido medewerkers zichtbaar. Ik wacht je reactie af!


Hoi Sam, 
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het IBAN en klantnummer ingevuld onder mijn profiel.

 


Hoi Robert Jan, dit topic laadde niet correct, waardoor ik op je topic reageerde en niet op je 2e reactie. Echter klopte de inhoud wel: Klopt het dat je al een Mijn Odido-account hebt waar al een mobiel abonnement aan gekoppeld staat en daar probeer je Internet aan toe te voegen? Zo ja; dan klopt de foutmelding niet helemaal, maar ik zie wel waarom je je abonnementen niet kan koppelen. Internet en Mobiel staan namelijk niet op exact dezelfde voorletters. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters gelijktrekken.

Probeer je Internet aan een ander Mijn Odido te koppelen? Dan kunnen we inderdaad tijdelijk je IBAN wijzigen. Maar ik hoor graag of bovenstaande correct is. Dan ontvang ik graag een kopie van je ID via de mail, zodat je gegevens goed staan. Dan zal dat het probleem oplossen. Ik hoor het graag van je! 😄


Hoi Marciano,

 

Het klopt inderdaad dat ik al een mobiel abonnement heb (en ook Odido thuis) en die probeer ik nu weer te koppelen. Hij heeft erik gestaan want ik heb destijds een HBO max aanbieding meegepakt. Daarna deed hij het niet meer. Mobiel en thuis gaan wel van twee verschillende rekeningen dus wellicht zorgt dat voor problemen. 


Hi @r0bertjan, ik ben met je mee gaan kijken en ik zie al wat de oorzaak is van het niet kunnen koppelen. Bij je Mobiele abonnement zijn je initialen genoteerd als R.J., bij je Internet + TV abonnement zie ik R. staan. Om deze reden kunnen beide abonnementen niet aan 1 account gekoppeld worden. Zou je willen laten weten welk van de 2 juist is? Dan pas ik het voor je aan! 😊


Hoi  Anouk, 
Mijn juiste initialen zijn R.J. 
Alvast bedankt.


Reageer