Skip to main content
Beantwoord

Aanmaningen en incassobeleid, verificatie adres bij aangaan contract

• August 23, 2025
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Ik heb een vraag, als er een contract bij Odido wordt afgesloten op een gestolen ID met vals (email) adres, hoe geeft Odido dan het aanmaningen en incassobeleid vorm, immers hoe herinner je de contractant eraan dat hij/zij de termijnen niet betaald? Ik heb deze vragen nu 3 x gesteld bij privacy en complaints maar krijg er helaas geen antwoord op. Hier iemand die het antwoord kan geven?

Beste antwoord door Cristien

@BKR fraude  Ik zie dat je wel antwoord hebt gekregen. Dit is onnodig extra werk voor de moderator en niet toegestaan.

Klik op je naam voor je eerdere topic en ga daar verder.

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 23, 2025

Je praat hier met andere klanten, dus de formele antwoorden heb je al gehad. Als je last hebt van identiteit fraude is dat inderdaad heel vervelend maar een zaak van de politie. Als jij aangifte hebt gedaan wordt het vaak netjes afgehandeld. Ook als pas jii zelf door een incassobureau wordt opgespoort en aansprakelijk wordt gesteld.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 23, 2025

​.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 23, 2025

@BKR fraude  Ik zie dat je wel antwoord hebt gekregen. Dit is onnodig extra werk voor de moderator en niet toegestaan.

Klik op je naam voor je eerdere topic en ga daar verder.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • August 23, 2025

Sorry, ik zie t antwoord op mijn vraag niet. Deze gaat over adres verificatie. Excuses voor de overlast maar ik zou erg graag daar antwoord op krijgen. Moet ikeen nieuw topic starten anders?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 23, 2025

Je hebt al een eigen topic gestart,  dat is voldoende. Nog een topic openen leidt tot vervuiling van topics en is niet toegestaan.

Maar je praat hier met andere klanten op dit forum. We helpen met informatie die beschikbaar is of zelf hebben meegemaakt. Er zullen amper klanten zijn die uit ervaring je hier iets over kunnen vertellen dus is dit forum niet geschikt voor je vraag.