Komend weekend (23-25 augustus) is er grootschalig onderhoud aan 1 van onze systemen. Dit systeem heeft een belangrijke plaats in ons IT-landschap en daarom kan er veel impact zijn. Tijdens dit onderhoud kunnen er geen wijzigingen gedaan worden in betaalgegevens, abonnementen, persoons- en bedrijfsgegevens.
Wanneer?
Vrijdag 23 augustus +/- 23.00 uur t/m zondag 25 augustus +/- 19.00 uur.
Wat kan er niet?
Wijzigingen in betaalgegevens, abonnementen, persoons- en bedrijfsgegevens.
Dus:
- Betaalgegevens wijzigen (rekeningnummer, betaalmethode, incassodatum)
- Factuurinstellingen wijzigen (verzendwijze)
- Klantgegevens wijzigen (naam, adres, geboortedatum)
- Simkaarten activeren (replacement/swap proces)
- Recent dataverbruik inzien (status van vrijdag 23-08 wordt getoond)
Wat merk jij hiervan?
- Je kunt niet geholpen worden met bovengenoemde aanpassingen
- In Mijn Odido worden de betreffende acties geblokkeerd en krijg je een foutmelding
- In Mijn Odido Business wordt een banner geplaatst. De acties die worden gedaan, komen in de wachtrij
- Laat je een blokkade plaatsen of verwijderen? Dan zal deze wijziging pas worden doorgevoerd als de werkzaamheden zijn afgerond
Wat kan er wel?
- GB’s aanvullen
- Nummerporteringsverzoek indienen
- Nieuwe aanvragen en verlengingen: de orders worden geparkeerd tot maandag
- Overzicht abonnement bekijken in Mijn Odido
- Blokkades plaatsen/verwijderen (blokkades zullen echter pas na de afronding van de werkzaamheden worden geplaatst of verwijderd )
- Facturen bekijken
- Sim replacement aanvragen (maar: de nieuwe sim kan pas vanaf maandag geactiveerd worden)
Bedankt voor jullie begrip en geduld! Vragen? Stel ze gerust in dit topic.