Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 538 reacties
  • 123623 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 1

Ik maak sinds een tijdje gebruik van de ODIDO app op mijn chromecast en heb de TV box niet meer in gebruik.

De TV-box zou ik graag terug willen sturen omdat hij hier nu toch maar ongebruikt ligt en nooit meer gebruikt zal worden.

Is het mogelijk deze retour te sturen.

Reputatie 7
Badge +3

@zwarteraaf Fijn dat je van onze diensten kunt genieten via de Chromecast, uiteraard zeg ik de TV Box graag voor je op! 😊

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. De TV Box hoef je niet naar ons terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Reputatie 1

@zwarteraaf Fijn dat je van onze diensten kunt genieten via de Chromecast, uiteraard zeg ik de TV Box graag voor je op! 😊

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. De TV Box hoef je niet naar ons terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik heb de mail al ontvangen en ook de aanpassing van mijn abbo. Moet eerlijk zeggen gewoon perfecte service.

Heel erg bedankt Teresa.

 

Reputatie 7
Badge +3

@zwarteraaf Ik vind het super leuk om jouw compliment te lezen, dank je wel! 😊

Mocht ik de toekomst nog iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 

Hallo Odido, 
Ik heb het verzoek gekregen om mijn vervangen apparatuur terug te sturen. Echter ik heb hiervoor een ‘ouderwets’ verzendlabel voor nodig en ik heb van jullie alleen een QR-code gekregen.

Inleveren bij een DHL-punt is door omstandigheden lastig voor mij maar ik kan het wel meegeven aan Picnic, echter bij hen heb ik een verzendlabel nodig. Zij kunnen de QRcode niet scannen en nemen daarom het pakket niet aan. Ook zonder label verzenden en alleen zeggen dat hij naar Odido moet wat ergens in de mail staat is geen optie. 


Hoe kom ik aan het verzendlabel wat bij mijn QRcode hoort?
Ik lees het graag,
Anne

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AV1987 

Is er ook niemand die het pakketje voor je kan brengen? Diegene kan de QR code ook laten scannen.

Reputatie 7
Badge +3

@AV1987 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het terugsturen van je apparatuur! 

Het klopt inderdaad dat je het pakket met de QR-code alleen bruikbaar is bij een DHL servicepoint. Ik heb niet de mogelijkheid om je een ander verzendlabel te sturen. Is er misschien iemand in jouw omgeving die het pakket voor je zou kunnen afgeven?

@AV1987 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het terugsturen van je apparatuur! 

Het klopt inderdaad dat je het pakket met de QR-code alleen bruikbaar is bij een DHL servicepoint. Ik heb niet de mogelijkheid om je een ander verzendlabel te sturen. Is er misschien iemand in jouw omgeving die het pakket voor je zou kunnen afgeven?

Ik heb al vaak hulp nodig, dus ik probeer me zoveel mogelijk zelf te redden. Maar goed, dat is dan blijkbaar niet anders. 

Misschien wel een idee om naar te kijken, niet nu deze keer maar voor de toekomst. Bij de meeste bedrijven krijg je zowel een QR-code als een gewoon verzendlabel. Voor zolang de QR nog niet overal geaccepteerd wordt is dat misschien nog net wat klantvriendelijker.

Bedank in ieder geval voor de reactie. 

Een hele fijne dag,
Hartelijke groet,
Anne

Ik heb de apparatuur teruggestuurd, volgens DHL is het afgelopen donderdag om 10 uur ‘s morgens bij jullie bezorgd, maar ik krijg zojuist mail dat ik de apparatuur nog niet heb teruggestuurd en een waarschuwing over een boete van 70 euro. 

Ik zou erg graag bevestigd krijgen dat jullie de apparatuur idd gewoon gekregen hebben.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AV1987 

Het verwerken van het apparatuur kan wel even duren, bewaar het verzendbewijs goed en als je na 1/2 weken nog niks hebt gehoord dan kan je het bewijs hier uploaden.

Hello @Demi van Odido,

I have moved to a new address. The installer person replaced my modem (T-54) with a new one (T-56) and he said Odido will send me an email to return the previous modem. Unfortunately I didn’t receive anything. Can you help me to return my old modem to Odido?

Kind regards,
Fatih.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fttatar 

Zie je in je Odido account ook de T56 staan?

Dan kun je de T54 in een doos doen met een briefje erbij waarop je klantgegevens staan, bij een DHL punt geef je dan aan dat het pakketje naar Odiso retouren moet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fttatar, I can't see why the technician has replaced the modem with another modem. There was also no reason for it. So it's not in the administration and there's no email triggered with the instruction to return it back to us. But don't worry, you can follow the steps in this topic to send the previous modem back to us.

Like @Waqqas said, you can put the modem in a box with a note with your customer details and address. Bring it to a DHL Servicepoint and tell them to return it to Odido and it should be fine! 😁

Reageer