Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120285 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Hans1956, fijn dat je jouw verzendbewijs hier kon posten! Ik dook meteen je dossier in en ik zag dat wij je eerder vandaag een bevestiging hebben gestuurd dat je apparatuur heelhuids binnen is gekomen.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en geniet alvast van je weekend! 😄

Ik heb een email ontvangen met de titel: “We hebben de apparatuur nog niet ontvangen”

Ik ben zover ik weet nog klant bij jullie en heb geen annulering aangevraagd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tmku, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie drie aanvragen in mijn systeem staan. Twee daarvan zijn afgewezen en bij één is er ook een installatie pakket verstuurd. Als het goed is heb je twee installatia pakketten thuis liggen, klopt dit? 

Hoi @Tommie van Odido, dank voor je reactie.

Dat klopt ik heb 2 pakketten waarvan ik 1 niet nodig heb gehad.

Er staat een klantcode op, welke van de twee verwachten jullie terug? (kan je in pm naar mij sturen)

En mag ik een werkende QR code voor de retourlabel, via de link krijg ik de error: “Retourlabel niet gevonden”

Zodra ik de QR code heb stuur ik hem gelijk terug.

@Dragana Goed dat je nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Goed nieuws, alle apparatuur is retour! 😀 Ik vermoed dat de track & trace niet meer is bijgewerkt, waardoor de status is blijven hangen. 

Zojuist de factuur ontvangen voor de apparatuur. Er gaat toch iets niet helemaal goed. 

Ik ontving vandaag een 2e herinnering om apparatuur (oude tv-box) terug te sturen met daarbij de melidng dat er 90 euro in rekening wordt gebracht. Maar ik heb, nadat de nieuwe mediabox was geleverd) de afgelopen 3 weken lang moeten wachten op een afstandsbediening voor de nieuwe mediabox omdat de eerste ab niet meer wilde koppelen en ik daardoor de mediabox niet kon gebruiken (bleef zoeken naar een ab). Ik heb dit ook 3 weken lang dagelijks telefonisch aangegeven bij Odido en elke keer kreeg ik de melding dat de ab verstuurd zou worden maar dat er een storing was. Ik moest dus noodgedwongen de oude tv box gebruiken en kon die dus niet terugsturen. Nu heb de afstandsbediening eindelijk binnen sinds een paar dagen en kan ik de oude tv box terugsturen. Dus daarom géén 90 euro in rekening brengen want Odido is zelf de oorzaak .  M vr gr, Wim

 

ps. Tommy heeft mij uiteindelijk geholpen en eind vorige wee de ab laten opsturen.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Reminder :)

*REMINDER* check even mijn bericht van 28-2, graag een reactie. Heb het overigens ook telefonisch al gemeld dus het staat in mijn account als het goed is.

Ik ontving vandaag een 2e herinnering om apparatuur (oude tv-box) terug te sturen met daarbij de melidng dat er 90 euro in rekening wordt gebracht. Maar ik heb, nadat de nieuwe mediabox was geleverd) de afgelopen 3 weken lang moeten wachten op een afstandsbediening voor de nieuwe mediabox omdat de eerste ab niet meer wilde koppelen en ik daardoor de mediabox niet kon gebruiken (bleef zoeken naar een ab). Ik heb dit ook 3 weken lang dagelijks telefonisch aangegeven bij Odido en elke keer kreeg ik de melding dat de ab verstuurd zou worden maar dat er een storing was. Ik moest dus noodgedwongen de oude tv box gebruiken en kon die dus niet terugsturen. Nu heb de afstandsbediening eindelijk binnen sinds een paar dagen en kan ik de oude tv box terugsturen. Dus daarom géén 90 euro in rekening brengen want Odido is zelf de oorzaak .  M vr gr, Wim

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Reminder :)

Reminder :)

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Reminder :)

Reminder :)

Reminder! Tv box is ondertussen opgestuurd naar retouren.

 

Reputatie 6
Badge +2

@tmku Ik heb je een privébericht gestuurd! 

@Dragana Mijn oprechte excuses. Ik heb de vergoeding direct voor je in het systeem gezet! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

@groovebastards Fijn dat je de apparatuur inmiddels hebt kunnen terugsturen, dank je wel! Wanneer het pakket bij ons binnen is, kan het maximaal zes werkdagen duren voor dat dit is verwerkt in ons systeem. Maak je geen zorgen, jij hebt netjes gedaan wat je moet doen! 

Beste,

 

ik heb mij internet pakket vernieuwd dus kreeg ik nieuwe Modem en wifi punt.

dus die oude Modem en wifi punt heb ik retour gestuurd, alleen ik heb niets ontvangen of het aangekomen os of dat het verwerkt is dus niet, ben benieuwd of het goed gaat..

het is ondertussen 2 weken geleden..

 

alleen ik heb geen retoursformulier ingevuld, want dat stond er niet bij, ik kon het in een doos doen en retour sturen..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MrIsmail, normaliter moet je dit kunnen zien in de Track & Trace van DHL maar ik zie nu dat die vast blijft staan. Gelukkig zie ik dat wij het netjes ontvangen hebben!  

Reputatie 2

Hallo,

 

Ik heb volgens jullie email het volgende nog niet terug gestuurd:

modem
 

Alleen klopt dit niet, ik heb vier dagen geleden dit al terug gestuurd met de overige apparaten. 

Hier het verzendbevestiging:

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Yusif, fijn dat je ons hiervan op de hoogte brengt en bedankt voor het retourneren van de apparatuur! Omdat je pakket nog naar ons onderweg is heeft het distributiecentrum je apparatuur nog niet kunnen afmelden. Ik verwacht dat dit komende week alsnog zal gebeuren en vervolgens ontvang je ook van ons een bevestiging per e-mail dat wij de apparatuur hebben ontvangen.

Hier gaan wij voor je achteraan, je hoort snel meer van ons. Bedankt nogmaals voor je moeite en geniet nog van je weekend! 😄

Mijn pakket is terug gestuurd en al ontvangen bij odido (11 Maart).

Nu krijg ik een email voor een betaling van € 75,- 

Kunnen jullie dat annuleren?

Reputatie 6
Badge +2

@tmku Ik ben gelijk het systeem voor je ingedoken om dit voor je uit te zoeken. Echter zie ik geen openstaande factuur of e-mail over dit bedrag. 

@tmku Ik ben gelijk het systeem voor je ingedoken om dit voor je uit te zoeken. Echter zie ik geen openstaande factuur of e-mail over dit bedrag. 

Ik neem aan dat je bij mijn profiel kijkt naar de klantnummer, maar het gaat om een andere; namelijk degene in mijn PM van een paar weken geleden naar jou, begint met: SPT

Reputatie 6
Badge +2

@tmku Dank je wel voor de opheldering! 😊

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de apparatuur nog niet is verwerkt. Dit kan tot zes werkdagen duren nadat het pakket bij ons is binnen gekomen. Wil je mij de track & trace sturen in een privébericht? Dan kan ik deze in ieder geval in jouw abonnement noteren.  

Hoi @KarishmaPR, ik heb het direct nagekeken! Het is correct verwerkt in ons systeem, maar we konden deze automatische herinnering niet meer tegenhouden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

De 90 euro is toch bij mijn factuur van maart afgeschreven. Kunnen jullie dit zsm restitueren? Ik kan dit niet via de app aanvragen, dan krijg ik weer de chatbot…

Groetjes,

Karishma

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @KarishmaPR, goed dat je aan de bel trekt, ik geef je graag de duidelijkheid die je verlangt! Ik zie dat de TV Box binnen is gekomen nadat deze factuur, achter de schermen, is opgesteld. Hierdoor konden wij de huidige factuur niet meer aanpassen. Geen zorgen, ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je de € 90,- zal terugkrijgen op de factuur van april. De vergoeding staat namelijk al gereed in het systeem, alleen kan de vergoeding pas geactiveerd worden met de eerstvolgende facturatieronde in april.

Je krijgt je geld dus absoluut van ons terug, de € 90,- zal vergoed worden in april, hier gaan wij voor je achteraan!

Op de factuur is een boete berekend voor het niet terug zenden van het modem. 
Telefonisch is aangegeven alsnog te retourneren, bij ontvangst wordt de boete verrekend.
Geretourneerd via DHL maar kan niet zien wanneer het afgeleverd is, ook nog geen mail ontvangen dat het pakket door Odido ontvangen is. Kunnen jullie nagaan of het inmiddels ontvangen is, en de boete verrekend wordt op de volgende factuur. Het verzendbewijs als bijlage toegevoegd.

Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat. 

 

Reputatie 6
Badge +2

@nieuwhoffs Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt en mijn excuses dat het niet goed is gegaan! 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de track & trace blijft hangen in het leveringsproces, ik vermoed dat het pakket zoek is geraakt. Geen zorgen, uiteraard heb ik de boete gelijk voor je gecrediteerd! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Reageer