Skip to main content
Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

Hoe stuur je de apparatuur terug?
Toon eerste reactie

572 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 26 juli 2023

Hey @AlbertG, goed dat je dit aangeeft. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat we de betaling ontvangen hebben. Ik heb dit ook meteen voor je vergoed, dit zal ons systeem nog moeten verwerken. Als dit eenmaal verwerkt is zal het een paar werkdagen duren, meestal 3, voordat het terug te zien is op je rekening! 


  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 31 juli 2023

Dag T-mobile 👋 

In modemland, een knotsgek avontuur,
Ik zei gedag tegen T-Mobile, dat was puur.
Maar nu, zonder label om 't modem te verzenden,
Moet ik het naar de klantenservice wenden!

Oh T-Mobile, met je supersnel internet en veel flair,
Waar is dat retouretiket, oh waar oh waar?
Misschien verstopt in een digitale vortex, oh nee!
Of gewoon in de postbode's rommelige chaotische zee?

Lieve T-Mobile, met een glimlach op mijn gezicht,
Mag ik dat retourlabel, een klein gedicht?
Zonder het te zeggen, geen ergernis of pijn,
Laat dat label komen, en ik zal blij zijn!

Zodra het label arriveert, met vreugde en gejuich,
Stuur ik dat modem terug, zonder enig gefluich.
Dus T-Mobile, alsjeblieft, wees mijn held,
En bezorg dat label, op een supersonische snelheid!

Laat ons lachen en plezier maken, met een tikje magie,
En maak van deze retourkwestie, een kluchtige symfonie!
Dank je T-Mobile, voor de aandacht en zorg,
Ik wacht met geduld, op een label vol gloor!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 1 augustus 2023

Dag @DeTrageGast,  

In een land vol vraagtekens staan wij voor je klaar,

Volg de volgende instructies en dan ben ik je voor eeuwig dankbaar,

  • Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar T-Mobile Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

Zodra je deze stappen hebt volbracht,

Zorgen wij dat het goed zal komen met man en macht!😎

 

 


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 3 augustus 2023

Hoi T-Mobile, ik heb vorige week mijn TV Box teruggestuurd via DHL. Maar ze maken er wel een potje van zeg. Is al een week onderweg. Dan zijn jullie in ieder geval op de hoogte dat ik hem verzonden heb😀

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 3 augustus 2023

Hey @dku2022, dit ziet er inderdaad niet helemaal lekker uit bij DHL.

Je kan altijd een belletje plegen hierover met DHL, ook ik zie inderdaad dat het vertraagd is door het sorteerproces. Hopelijk gaat dit als nog goed. Zo niet, trek dan opnieuw aan de bel, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! 


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 3 augustus 2023

Beste @Tommie ik ben niet degene die voor het retourpakket heeft betaald… Jullie hebben een eigen ingang bij DHL? Ik krijg dit als antwoord via de chat:

 

Ik ga er als klant nu verder geen energie insteken. Ik heb aan mijn verplichting voldaan en ook aan jullie wensen om het via deze DHL methode te versturen. De rest is aan T-Mobile.


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 4 augustus 2023
dku2022 schreef:

Beste @Tommie ik ben niet degene die voor het retourpakket heeft betaald… Jullie hebben een eigen ingang bij DHL? Ik krijg dit als antwoord via de chat:

 

Ik ga er als klant nu verder geen energie insteken. Ik heb aan mijn verplichting voldaan en ook aan jullie wensen om het via deze DHL methode te versturen. De rest is aan T-Mobile.

Beste T-Mobile @Tommie , ook aan de telefoon helpen ze mij niet verder, heb een half uur aan de lijn gehangen. Ze verzoeken dit aan jullie te melden zodat er dan via jullie eigen ingang een onderzoek gestart kan worden? Hoe nu verder? Straks krijg ik een rekening van 90 euro...


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 4 augustus 2023

Hey @dku2022, geen zorgen! Ik heb de TV Box handmatig afgemeld in ons systeem. Je zult geen boete ontvangen. 


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 7 augustus 2023
Tommie schreef:

Hey @dku2022, geen zorgen! Ik heb de TV Box handmatig afgemeld in ons systeem. Je zult geen boete ontvangen. 

Beste @Tommie dank hiervoor. De status van het retourpakket is nog steeds onveranderd. Ik neem aan dat jullie hierover verder contact opnemen met DHL?

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 augustus 2023

Geachte T-mobile,

 

Op dit moment staat mijn gehele inboedel opgeslagen tijdelijk in een opslagbox in verband met mijn verhuizing. Helaas heb ik er geen rekening mee gehouden dat ik de apparatuur terug zou moeten sturen, aangezien ik in mijn nieuwe woning per 01-11-2023 ook graag weer bij jullie mijn internetabonnement in wil laten gaan. Waar/ in welke doos de apparatuur zich op dit moment in de opslagbox bevind is mij helaas een raadsel en een onbegonnen zaak om dit te achterhalen.

 

Is er een mogelijkheid om de apparatuur te behouden en te gebruiken voor mijn nieuwe abonnement? Of om de apparatuur later alsnog terug te sturen?

 

Ik hoop op jullie begrip.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rick Hietland


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 21 augustus 2023

Hoi @dku2022, goed dat je het navraagt en excuus dat wij niet terug zijn gekomen op je bericht, dit licht ik graag heel snel voor je toe! De volledig afmelding volgt pas zodra ook het TV Abonnement is opgezegd. Omdat je deze opzegt per 22-08 zal de volledige afmelding morgen volgen. In ieder geval hoef je niks meer te doen wat betreft de TV Box, Tommie heeft dit volledig voor je geregeld en opgeknapt! 😃

 

Hoi @RICKHIE, logische gedachte en ik had dit ook graag voor je waargemaakt! Het lastige is dat de apparatuur gekoppeld is aan een specifiek abonnement en wij dit niet kunnen wijzigen. Hierdoor moeten wij je nieuwe apparatuur opsturen als je een nieuw abonnement bij ons aanvraagt. Een mooi voordeel: hiermee zal je in je nieuwe huis het nieuwste van het nieuwste hebben! 😃 Ik wens je alvast veel succes met de verhuizing toe.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 augustus 2023

Ik heb geen verzendbewijs gekregen en ook niet later per email. Ik heb het pakket met Tmobile thuis internet teruggestuurd op vrijdag of zaterdag. Ik heb gebruik gemaakt van de qr code, print versie. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 23 augustus 2023

Hey @Toni Ams, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dat is wel gek dat je geen bevestiging ontvangen hebt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het wel onderweg is naar ons en het apparatuur komt als het goed is vrijdag bij ons aan! Ik ga er vanuit dat het goed komt. Als je hier nog een e-mail over krijgt dat het niet goed gaat, laat het dan direct weten. Dan kijk ik het voor je na. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 augustus 2023

Hallo,

Mijn tv box moet opgestuurd worden naar tmobile maar ik krijg geen download label.  DHL punt neemt t niet aan op deze manier.... Wat te doen? 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19564 reacties
  • 30 augustus 2023

Hallo @Makadocias 

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar T-Mobile Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 augustus 2023

Maar waarom wordt er dan gezegd op de site dat er een QR code gemaakt moet/kan worden als dit niet kan of lukt..... slechte zaak. Deze dingen hierboven genoemd waren mij bekend. Alsnog nam het dhl punt mijn pakket niet aan... lekker kansloos zo. Graag een qr code als dat kan.....


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 1770 reacties
  • 31 augustus 2023

@Makadocias Ik heb meteen voor je gekeken. De QR-code voor jouw pakket is gewoon beschikbaar. Je kunt deze terugvinden in My T-Mobile bij jouw open bestellingen: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Deze informatie kun je ook terugvinden in de e-mail die gestuurd is op 28 augustus. Je kunt de QR-code laten scannen bij een DHL punt of je kunt de QR-code uitprinten. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 augustus 2023

Super! Nu heb ik wel de QR code! Bedankt!


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 7 september 2023

Beste Tmobile/Odido,

 

Onlangs heb ik twee tv boxen opgezegd. En retour gezonden op 24 augustus j.l. vandaag echter een mail ontvangen dat jullie deze nog niet hebben ontvangen. Op DHL staat dat deze op 30 augustus j.l. bij jullie is bezorgd. Het gaat om DHL pakket 3STML010103480.

met vriendelijke groet,

 

Roy Schellevis 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 8 september 2023

Hey @RoyS1988, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik zie dat het pakket door ons is ontvangen. Ik heb de TV Boxen handmatig op ontvangen gezet. Je zult nu geen e-mails meer ontvangen hierover!  


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 8 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @RoyS1988, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik zie dat het pakket door ons is ontvangen. Ik heb de TV Boxen handmatig op ontvangen gezet. Je zult nu geen e-mails meer ontvangen hierover!  

 

Dank je wel!


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 8 september 2023

Hallo, ik heb mijn apparatuur in een DHL kluis gedaan omdat deze met de retourcode gewoon open ging. Hierbij heb ik echter geen verzendbewijs ontvangen maar nu dus wel bericht dat ik het niet gestuurd heb en dus boete krijg. Wat kan hieraan gedaan worden?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12849 reacties
  • 8 september 2023

Hey @rekmy, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de zending blijft hangen. Ik heb het apparatuur handmatig afgemeld. Hierna zul je geen e-mails meer van ons ontvangen. Ik wens je nog een prettige dag! 


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 8 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @rekmy, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de zending blijft hangen. Ik heb het apparatuur handmatig afgemeld. Hierna zul je geen e-mails meer van ons ontvangen. Ik wens je nog een prettige dag! 

Super, bedankt!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 november 2023

Hoe ontvang ik een QR code / label ??


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen