F.A.Q.

Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

• 22 November 2017
  • 367 reacties
  • 61132 Bekeken

Toon eerste reactie

367 reacties

Ik wil de rekening wijzigen waarmee ik mijn factuur betaal. Maar elke keer als ik het probeer krijg ik een foutmelding.

Ik wil de rekening wijzigen waarmee ik mijn factuur betaal. Maar elke keer als ik het probeer krijg ik een foutmelding.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @dantuom 

Mijn je het eens proberen via een andere browser of met een andere apparaat?

Via de app zou je het ook kunnen proberen.

Hallo,

Op 5 mei de bevestiging gekregen dat de tv box is terug gestuurd. Deze wordt toch nu in rekening gebracht

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @HBroekman 

Kan je zorgen dat je klantnummer in je community profiel staat en kan je het verzendbewijs hier uploaden?

Hallo, 

er staat een factuur voor t-mobile thuis klaar welke veel hoger uitvalt dan normaal. Voordat ik deze factuur betaal wil ik hem graag eerst inzien. bij het in willen zien van de factuur wordt een foutmelding weergegeven.

Hallo @HBroekman 

Kan je zorgen dat je klantnummer in je community profiel staat en kan je het verzendbewijs hier uploaden?

Klantnummer is XXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Christian91, ik zal de inhoud van de factuur in een privébericht met je delen zodat je precies kunt zien waarom deze hoger uitvalt! 😄👍

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HBroekman, in de retourmelding zie ik één afgemelde TV Box en niet twee. Kun je jouw verzendbewijs in dit topic plaatsen, alsjeblieft? Dan kan ik op basis van gewicht aangeven bij onze retour-afdeling dat het er toch echt twee waren en kan ik de boete compenseren.

Hoi @HBroekman, in de retourmelding zie ik één afgemelde TV Box en niet twee. Kun je jouw verzendbewijs in dit topic plaatsen, alsjeblieft? Dan kan ik op basis van gewicht aangeven bij onze retour-afdeling dat het er toch echt twee waren en kan ik de boete compenseren.

Na lang zoeken heb ik het bewijs gevonden 

Reputatie 7
Badge +9

@HBroekman bedankt voor je verzendbewijs! Ik heb boete direct voor je gecompenseerd, je ontvangt hier nog een bericht over. Ook kun je dit terug zien op een volgend factuur. Het zal een paar dagen duren voordat het op je rekening wordt gestort.

Heb 5 dagen geen tv en internet gehad krijg ik nu korting

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Keetenluuk 

Nadat de storing voorbij is krijg je een vergoeding die 1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen internet had bedraagt. Deze kan een moderator voor je regelen.

Regel het dan 5dagen geen internet 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Keetenluuk, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad de melding, dat je geen diensten hebt gehad, op 07-06. Op 12-06 moet je weer helemaal online zijn gekomen, klopt dit? Dan zal ik de periode vergoeden dat je offline bent geweest. Dit zal dan worden verrekend op een volgend factuur. 

Ja dit klopt dank u voor het uitzoeken

Reputatie 7
Badge +9

@Keetenluuk, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb de periode dat je offline bent geweest voor je vergoed, dit is terug te zien en wordt verrekend op een volgend factuur! Ik wens je nog een prettige avond. 

Reageer