Zenders hangen vast bij zappen in tv app odido

  • 28 February 2024
  • 7 reacties
  • 51 Bekeken

Als je zapt naar een nieuwe zender, dan hangt deze voor 10 sec vast voordat deze het doet. Dit lijkt het geval na een systeemupdate. Is dit een bekende bug? En (hoe) kan dit verholpen worden? 

Johrick van Odido 1 maand geleden

Hoi @Laab073,

Ik kan mij voorstellen dat dit niet de ervaring is die je graag zou willen hebben. We willen natuurlijk allemaal onze favoriete zenders ongestoord kunnen kijken, zonder eerst circa. 10 seconden te moeten wachten. Heb jij toevallig een Samsung TV? Dan kan het kloppen dat er een aantal zaken niet lekker lopen door de nieuwe update. We draaien de update later op de dag terug, zodat de buggs eerst opgeslot worden. Zodra dit is gebeurd zal de app automatisch geupadate worden. Mocht je een ander TV platform hebben, dan verneem ik dat graag zodat ik dit verder voor je kan onderzoeken. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Laab073,

Ik kan mij voorstellen dat dit niet de ervaring is die je graag zou willen hebben. We willen natuurlijk allemaal onze favoriete zenders ongestoord kunnen kijken, zonder eerst circa. 10 seconden te moeten wachten. Heb jij toevallig een Samsung TV? Dan kan het kloppen dat er een aantal zaken niet lekker lopen door de nieuwe update. We draaien de update later op de dag terug, zodat de buggs eerst opgeslot worden. Zodra dit is gebeurd zal de app automatisch geupadate worden. Mocht je een ander TV platform hebben, dan verneem ik dat graag zodat ik dit verder voor je kan onderzoeken. 

Ik heb inderdaad een Samsung tv

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Laab073, in dat geval wordt het zeker opgelost door het terugdraaien van de update! Ondertussen sleutelen wij hard aan de nieuwe versie en wij hopen zo snel mogelijk om weer de nieuwe update uit te rollen.

Dit verhaal wordt dus vervolgd! 🙂

Is de update inmiddels al teruggedraaid? Het probleem is nog niet verholpen in ieder geval, ondanks dat ik de app al opnieuw heb geïnstalleerd op de tv. 

Reputatie 7
Badge +9

De app is teruggedraaid voor bepaalde modellen @Laab073. Uit welk bouwjaar komt jouw tv? 

2022

 

Reputatie 7
Badge +9

Dan moet de app teruggedraaid zijn @Laab073

Reageer