Skip to main content

Heb ik het goed begrepen dat het (eindelijk !) mogelijk is om de Fritz! direct aan te sluiten zonder de Nokia XS 010 ?

Hallo @GSH1964 

Dat is inderdaad mogelijk ja alleen op het Delta glasvezelnetwerk heb ik er nog niet zoveel gezien, je moet gewoon het modem ID doorgeven aan een moderator zodat die hem kan registreren en kies het Odido profiel in de router interface.

Zorg dat je de juiste patchkabel en SFP module gebruikt.


Alles al lang in huis (Delta-periode 2022-2023) :-)

Echter deze topic aangemaakt, omdat de moderators het niet leuk vinden als ik hen een PB zou sturen; dus wacht maar ff af waar ik mijn AVM-ID naar kan gaan sturen…. als reactie op bovenstaande topic….

 


Hey @GSH1964, op Delta is het nog wat lastig maar we kunnen het wel uitproberen. Als het goed is heb ik nu een manier gevonden om de registratie in het systeem te krijgen. Kan je mij een privébericht sturen met daarin een datum en tijdstip wanneer je ongeveen 20 minuutjes de tijd hebt om het om te gooien? Dan kan ik checken of de registratie ook nu mogelijk is of nog niet.  


Hey @GSH1964, op Delta is het nog wat lastig maar we kunnen het wel uitproberen. Als het goed is heb ik nu een manier gevonden om de registratie in het systeem te krijgen. Kan je mij een privébericht sturen met daarin een datum en tijdstip wanneer je ongeveen 20 minuutjes de tijd hebt om het om te gooien? Dan kan ik checken of de registratie ook nu mogelijk is of nog niet.  

 

Met de hartelijke dank aan Tommie !

 

In een kwartiertje gefikst!

 

Dank!


@GSH1964 : Het is dus gelukt om op het Delta netwerk een Fritzbox 5590 te laten registeren? Paar weken geleden was dit helaas nog niet mogelijk (heb het e.e.a. met Cheyenne getest). Nu dus wel? 😄


Bij mij dus erg soepel verlopen….


De meeste tijd kostte het om de wizard “Internettoegang instellen” te draaien op de 5590. Daarna perfect 980 up 980 down… :-)


@Tommie van Odido : Zou je ook mijn modem ID kunnen registeren? Heb momenteel de T56 aangesloten, maar zou dolgraag mijn Fritzbox 5590 weer in gebruik willen nemen, alleen dan direct op de fiber. 😄 Zit net zoals GSH1964 op het Delta netwerk (Oldenzaal).


Stuur mij maar een privébericht met een paar data/tijdstippen voor volgende week @Akiranon, dan plannen we voor dan iets in. Dan kom je niet zonder internet te zitten stel je komt niet online. 


Tommie , ik heb een bericht aan je gestuurd of je mijn fritzbox 5590 kunt activeren.

Mijn lijn is nu actief. 

Het modem id en andere info staat in pm die ik je stuurde,

Alvast bedankt.


Ik heb je berichtje ontvangen @STR25, ik heb erop gereageerd, we pakken hem verder op via PB! 


Reageer