Skip to main content

Wifi 6 modem

• 29 januari 2025
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo,

Ik zie dat het mogelijk is om een wifi6 modem aan te vragen. Ik zou er ook graag een ontvangen vanwege de betere stabiliteit. 

Wat moet ik hiervoor doen?

Uitgelichte reactie

30 januari 2025

Goed dat je via deze weg een topic opent. Ik regel graag een nieuw modem voor je, zodat je gebruik kan maken van wifi 6! πŸ˜€ ​@Henri001 

Als je voor mij de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) aan je community profiel toevoegt, is de verificatie compleet. Ik help je dan gelijk verder! 

​@GebruikersnaamRandomTekst Bedankt dat je deze tip deelt! Ik vind het wel wat minder om te lezen dat je daarbij onze apparatuur door het slijk haalt. Wij doen altijd ons best om een stabiele verbinding te realiseren. Mochten er toch problemen ontstaan, dan kijken wij natuurlijk graag mee hoe we dit kunnen oplossen. Daar zijn we voor! 

6 reacties

GebruikersnaamRandomTekst

Let op dat de stabiliteit meer te maken heeft met het feit dat Odido bottom-of-the-barrel Zyxel troep levert. De daadwerkelijke generatie wifi zal dit niet plotseling veranderen. De oude routers zijn cheape Zyxels, en de nieuwe ook.

Wellicht is het het overwegen waard om zelf Γ³f een goede (of tenminste een normale) router aan te schaffen als vervanging, of tenminste een wifi access point (die puur wifi doet, en de router wel nog steeds het β€œrouten” doet)

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 30 januari 2025

Goed dat je via deze weg een topic opent. Ik regel graag een nieuw modem voor je, zodat je gebruik kan maken van wifi 6! πŸ˜€ ​@Henri001 

Als je voor mij de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) aan je community profiel toevoegt, is de verificatie compleet. Ik help je dan gelijk verder! 

​@GebruikersnaamRandomTekst Bedankt dat je deze tip deelt! Ik vind het wel wat minder om te lezen dat je daarbij onze apparatuur door het slijk haalt. Wij doen altijd ons best om een stabiele verbinding te realiseren. Mochten er toch problemen ontstaan, dan kijken wij natuurlijk graag mee hoe we dit kunnen oplossen. Daar zijn we voor! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 4 februari 2025
Henri001 schreef:

Hallo,

Ik zie dat het mogelijk is om een wifi6 modem aan te vragen. Ik zou er ook graag een ontvangen vanwege de betere stabiliteit. 

Wat moet ik hiervoor doen?

Teresa van Odido schreef:

Hallo Teresa,

Ik heb alle informatie ingevuld maar hoor niets meer van je. Loopt het proces, of heb je nog iets meer nodig? Krijg ik dan ook een nieuw wifi-punt?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4415 reacties
  • 4 februari 2025

Mijn Excuses! ​@Henri001 

Ik had er natuurlijk even bij moeten zetten om een seintje te geven in dit topic wanneer je zover bent. Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan en heb het nieuwe modem meteen voor je  besteld! Daarnaast heb ik ook de wifipunten omgewisseld, zodat je het juiste wifipunt bij het nieuwe modem krijgt.

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar maf je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Het oude wifipunt willen we wel nog graag terug. Je ontvangt hierover een e-mail met retourinstructies. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

GebruikersnaamRandomTekst
Teresa van Odido schreef:

Ik kan me voorstellen dat je de manier van uitleggen wat bot vindt klinken, en terecht. Maar als het zakelijk en objectief bekijken, dan is de situatie dat Odido de aanbesteding van de CPE dusdanig doet, dat de nadruk ligt aan het laag houden van de kosten. Odido heeft de reputatie van prijsvechter, en doet daar niet geheimzinnig over. In tegenstelling tot de XS4ALL van vroeger, die de reputatie van tech-voorvechter had, en de KPN, die de reputatie van de Albert Heijn nastreeft. Zyxel heeft de reputatie dat ze passen in dat segment van meest efficiente aanbestedingspartner (net zoals bijv. Huawei), en als we rondkijken op het soort issues dat klanten tegenkomen, denk ik dat die reputatie niet geheel onterecht is.

Alleen dat is dus heel veel tekst, vandaar dat ik het samenvat.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2961 reacties
  • 5 februari 2025

Dank voor de aanvulling ​@GebruikersnaamRandomTekst! Ik begrijp het, maar laat vooropstaan dat wij als klantenservice alles doen binnen ons mogelijkheid en apparatuur wat we kunnen om onze klanten te helpen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen