Skip to main content

Welkomstkorting verdwenen bij upgraden internetsnelheid naar 2 gbit?


Toon eerste reactie

  • is een Master Poster
  • 5 december 2023

Bij mij is de welkomskorting nog steeds missend helaas 


Akiranon
  • is een King Poster
  • 8 januari 2024

Helaas heb ik geen antwoord mogen ontvangen op mijn vorige vraag. Ik heb echter twee nieuwe vragen:

Downgraden snelheid en gevolgen voor welkomstkorting TV abonnement

Welkomstkorting op internet is door de upgrade naar 2 Gbit verdwenen. Hiervoor heb ik in de plaats een compensatie gekregen. Welkomstkorting op TV abonnement is wel opnieuw toegevoegd.

Stel dat ik mijn internet weer wil downgraden naar 1 Gbit (van 2 Gbit), vervalt dan opnieuw de welkomstkorting op mijn TV abonnement? Of kan ik weer downgraden naar 1 Gbit zonder dat dit consequenties heeft op mijn TV welkomstkorting?

Inflatiecorrectie

Het valt mij op dat het bedrag (incl. kortingsbedrag) voor TV is aangepast naar €13,21. Inflatiecorrectie is toch alleen van toepassing wanneer het abonnement voor 1 oktober 2023 is ingegaan? Ik ben klant sinds 3 oktober 2023. Mijn inziens is er (nog) geen inflatiecorrectie van toepassing.

Alvast bedankt!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@uiterlix Het maandbedrag incl. de korting voor 2GB wordt €30, met Klantvoordeel is dit €25. 

@Hymphy Ik zie gelukkig dat de korting inmiddels is toegepast en je hier nu heerlijk van kunt genieten! 

@Akiranon Mijn excuses, ik had jouw vorige vraag helemaal over het hoofd gezien, Ik beantwoord deze natuurlijk graag voor je! Ik heb het voor je nagekeken en het klopt inderdaad dat mijn collega de resterende korting voor 1GB heeft toegepast (8 x €15). Ik heb een notitie in gemaakt waarin staat dat de overige korting (€119) wordt toegepast, zodra de actieperiode is verlopen. Als ik dit nu in het systeem aanpas en je kiest er voor om het abonnement te downgraden, heb ik je namelijk te veel korting gegeven. Je kunt er voor kiezen om het abonnement terug te zetten naar 1GB, maar dan zal de korting opnieuw komen te vervallen. Ik kan dit er achteraf wel inzetten als een vergoeding, maar wij adviseren eigenlijk om geen wijzigingen in het pakket te maken gedurende de actieperiode. 

Betreft jouw vraag over de inflatiecorrectie, dit zou inderdaad niet voor jou moeten gelden gezien je pas na 1 oktober klant bent geworden. Ik heb dit gelijk nagevraagd bij mijn collega. Zodra ik hier een antwoord op heb, laat ik het je direct weten in dit topic. 

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Akiranon Ik heb inmiddels antwoord op mijn vraag. De inflatiecorrectie zou inderdaad nog niet zijn moeten toegepast. Mijn collega gaat dit voor je aanpassen. Goed dat je hier op let! 


Akiranon
  • is een King Poster
  • 15 januari 2024

Dankjewel voor je antwoord Teresa. Ik zal voor mezelf een reminder aanmaken 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen