Dag leden net overstapt naar t-mobile maar hoe krijg ik vanaf de tv ontvanger geluid via de radio met tulip aansluitingen.
Of hoe kan ik de speakers direct aansluiten.
Heb nu een Polk actieve soundbar aan gesloten op de Sony Brabia tv.
Bij kpn had ik een optische stekker.
Hoor graag wat de oplossing is en hoe dit op welke uitgang van de radio wordt aangesloten.
Mvg.
Richard
Beste antwoord door Anonymous
Richard.S schreef:
Dag leden net overstapt naar t-mobile maar hoe krijg ik vanaf de tv ontvanger geluid via de radio met tulip aansluitingen.
Hoor graag wat de oplossing is en hoe dit op welke uitgang van de radio wordt aangesloten.
Als je de TV ontvanger op je radio wilt aansluiten zou je gewoon een 3,5mm jack-plug kunnen gebruiken en deze in de ontvanger in de A/V aansluiting kunnen prikken en aan de andere zijde de cinch-aansluiting (tulip) in je stereoinstallatie.
Wil je liever de ontvanger direct aansluiten op de soundbar, dan kan de tip uit dit topic je misschien op weg helpen?;
Als je de TV ontvanger op je radio wilt aansluiten zou je gewoon een 3,5mm jack-plug kunnen gebruiken en deze in de ontvanger in de A/V aansluiting kunnen prikken en aan de andere zijde de cinch-aansluiting (tulip) in je stereoinstallatie.
Wil je liever de ontvanger direct aansluiten op de soundbar, dan kan de tip uit dit topic je misschien op weg helpen?;
Klopt, de Tulip aansluiting wordt eigenlijk ook wel cinch genoemd.
Je hebt dan dus een kabel(tje) nodig van 3,5mm (mini-jack stereo) naar een witte en rode Tulip aansluiting als je de ontvanger direct op je radio wilt aansluiten.
Let wel dat je hierbij gebruik maakt van de Aux ingang en niet die van een phono (platenspeler) mocht je nog een oude audioset hebben staan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.