Er was hier reeds een topic over, dat dus na 5 maanden (sic!) met nutteloze reacties “Ik zal het navragen” is afgesloten, ZONDER ENIG (ZINNIG) ANTWOORD.
Dus nogmaals :
Ik moet via SMTP communiceren vanwege virusscanners en rootkit-detectors. Dit zijn wel 9 mailtjes per dag….
Wat wordt de procedure om dit na het uitzetten van de mailservers voor elkaar te krijgen ?
Blijft de relay-functie beschikbaar, eventueel op een andere server ?
Gaat (eindelijk) port 25 weer open ?
Iets anders, namelijk : ….
De SMTP-relay op jullie huidige server maakt gebruik van een T-Mobile account, die dus gaat verdwijnen.
Hoe kan ik een nieuw account instellen, en het bijbehorende wachtwoord wijzigen ?
Nou snap ik ook wel, dat jullie hele (upper) management denkt, dat een computer een machine is, waarmee je Outlook en Powerpoint kan draaien (OK, Excel voor diegenen, die niet kunnen rekenen….).
Er zijn nog veel meer LEGITIEME zaken, die met een computer gedaan kunnen worden, verrassing, verrassing, deze mogelijkheden worden ook daadwerkelijk gebruikt worden door de “klanten” van Odido.
Gaarne, ZEER spoedig antwoord op deze vragen.
Trouwens, nu we toch bezig zijn :
Wanneer krijg ik mijn fixed-IP weer terug ?
Hebben jullie al iemand aangenomen die weet wat IPV6 is, en een planning kan maken voor de implementatie ?
Hopend, tegen beter weten in, op een spoedige reactie,
Groeten,
Berthold Gantzert